در تلاش برای بازسازی ساختار شغلی، کمپانی سیمانتک هزار نفر را بیرون می کند.

بدنبال انتشار گزارشات مالی که چهارشنبه 23 ژانویه منتشر شد، کمپانی نرم افزاری هر چند نتایج خوبی را از فروش خدمات و سرویس هایش ارائه کرد، اما تاکید کرد که در سال جدید 1000 نفر بیکار خواهند شد تا بازسازی ساختار اداری این کمپانی انجام شود.
نتایج منتشره مانع از اظهار استراتژی جدید سیمانتک برای سال جدید نشد. هدف استراتژی جدید بالا بردن کیفیت خدمات به مشتریان و شرکاء و محصولات جدید اعلام شده است.
در این راستا مدیران میانی و شغلهایشان در استراتژی جدید وجود نخواهد داشت تا عملیات خدمات رسانی بهتر به مشتریان انجام شود.
کمپانی سیمانتک رسما تعداد شاغلانی که بیکار می شوند را نگفته اما بلومبرگ آنرا 1000 نفر اعلام کرد. بر این اساس منابعی که نخواسته اند نامشان فاش شود اظهار کردند که استیو بنت مدیر اجرایی قصد اخراج هزار نفر را دارد.
این میزان 5 درصد از کل نیروی کار در سیمانتک را شامل می شود.
این خبر همزمان با انتشار خبر استخدام متخصصین جدید در سیمانتک در قسمت تحقیقات و توسعه است که نشان می دهد هر چند هزار نفر شغل خود را از دست می دهند، اما نیروهای تازه نفس جدید در بخش تحقیقات می توانند در ارائه محصولات جدید و خدمات بهتر به مشتریان قبلی کمک باشند.
کارشناسان می گویند پست های مدیریتی کم اهمیت حذف می شوند تا سیمانتک با توان بالاتر به حفظ بازار خود بیندیشد.
دو فاکتوری که کمپانی های مشابه به سوی آن رفته اند : موبیلیتی (بازار موبایل) و کلود (رایانش ابری) است که سیمانتک کند به سوی آنها رفته است و حالا می خواهد جبران کند.
قطعا محصولات جدید با نیروی تازه نفس با دانش جدید متحقق خواهد شد. درآمد سالانه سیمانتک در تازه ترین گزارش 1.79 میلیارد دلار اعلام شد.
منبع: زد دی نت
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دیوید IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    4 1
    از وقتی بنت اومده تلاش در بازسازی دوباره داره . بنت قبلا رئیس هئیت مدیره بود و الان با حفظ سمت مدیر عامل سایمنتک شده و آمریکایی اصیل هستش . مدیر عامل قبلی کلمبیایی بود . البته ایشون هم مدیر بسیار خوبی بود . ولی سایمنتک یک غول امنیتی هستش و باید به بهترین شکل فعالیت کنه . از طرفی ترند میکرو در این چند ساله رقابتش با سایمنتک بسیار جدی تر و نزدیکتر شده . تو ایران کسپرسکی و نمایندهاش به شدت از این شرکتها می ترسن و به طرق مختلف سعی دارن تا این شرکتها و محصولاتشون رو بدنام کنن .
    • الکساندر IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
      1 0
      نظرت درسته . ولی به نظر من اصلا نباید درمورد ی شرکتی مثل کسپرسکی چیزی بگیم . امثال این شرکتهای کوچک و تقریبآ غیر معتبر زیاد شده و تو سر .. بزنی ضد ویروس در اومده . چیزی که کاربر ایرانی باید بفهمه اینه که پولش رو دور نریزه و محصولات اونها رو بخره که 1 ریال ارزش نداره . باید فرق واقعی محصولات ی شرکتی مثل سایمنتک یا ترند میکرو رو با بقیه شرکتها مثل کسپر - آویرا - نود32 و بیت درک کنه و بدونه واقعآ تو امنیت و کیفیت خیلی باهم تفاوت دارن . مثل تفاوت مرسدس بنز و پیکان .
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    1 0
    خوب بهترین فرست برای ایران که این افراد رو جذب کار کنه در ایران
  • بدون نام IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    1 0
    نمیدونم ما که خودمون مشکل داریم چرا مشکلات کشورهای دیگه انعکاس داده میشه چرا چرا چرا