مصاحبه با مهران مدیری، انتقاد به صداوسیما و برخی گزارشگران برون‌مرزی، گرانی اجناس، ماجراهای بهرام شفیع و... از بخش‌های برنامه «صرفا جهت اطلاع» بود.

به گزارش خبرآنلاین، بسته خبری پنجشنبه شب «صرفا جهت اطلاع» با پخش بخشی از مصاحبه نجف‌زاده و مهران مدیری آغاز شد.

مدیری به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت انتقادهایی که در چارچوب اخلاق باشد را می‌پذیرد. مجری صرفا هم به مهران مدیری گفت شما گفته‌اید «برای بهبود شرایط بد شبکه خانگی، فقط باید باید دعا کرد» قبول! اما خب کسانی که در این شبکه خانگی برنامه تولید می‌کنند علاوه بر دعا باید کارهای دیگه‌ای هم بکنند. فکر کنند به آرزوهای آن‌هایی که در انتظار قرعه کشی هستند. فکر کنند وقتی برنامه‌ای را می‌سازند باید تمامش کنند. فکر کنند به احترام مردمی که حرف شما را خریدند و کپی نکردند شما هم تعهد‌هایی دارید و بعد آیتمی از «مرد هزار چهره« پخش شد که مهران مدیری در دادگاه می‌گفت: من مقصر نبودم، من چیزی به جیب نزدم!

در آیتم بعدی مجری این هفته «صرفا جهت اطلاع» گفت: «هفته پیش گفتیم یک اسم جدید پیشنهاد کنید تا یک سازمان دوباره تغییر اسم بدهد و رئیسش را هر طور شده نگه دارد این هفته اتفاق جالب تری افتاد، اسم سازمان عوض نشد اما آن رئیس شد سرپرست تا معلوم شود برخی‌ها عاشق دوربرگردان قانون هستند.»

انتقاد از برخی گزارشگران خارج از کشور صداوسیما هم بخش بعدی بسته خبری پنجشنبه شب بیست و سی بود. مجری برنامه گفت خبرنگار پرکار ما در ایتالیا گرچه گزارش‌های جذابی دارد اما اخیرا یک تحلیل علمی تخیلی‌ای داد که برق از سه فاز ما پرید. داشت درباره ازدیاد موش‌ها می‌گفت تو اروپا که از او شنیدیم موش‌ها دغدغه کل اروپایی‌ها هستند!

عجب! تا به حال که از صبح تا شب گفتیم اروپایی‌ها نگران مشکلات اقتصادی بودند نگو مشکل اصلیشان موش بوده ما خبر نداشتیم!

مجری برنامه در بخش دیگر این هفته، سراغ بهرام شفیع هم رفت. در حالی که بخش‌هایی از کل کل کفاشیان با او را پخش می‌کرد که رییس فدراسیون فوتبال که خود بازنشسته است به شفیع که او هم بازنشسته است و هم رییس فدراسیون هاکی می‌گفت تو خودت چرا بازنشسته‌ای و به من انتقاد می‌کنی؟!

«صرفا جهت اطلاع» با پخش تصویری از روزهای جوانی شفیع گفت: این آقای شفیعی از وقتی ما شیرخشک گیگوز دو می‌خوردیم مجری بودند و اما کفاشیان نشان داد که سر به تو دارد و در یک لحظه مجری عهد عتیق ورزش و مردمی را فتیله پیچ کرد.

او در ادامه باز هم سراغ ورزش رفت و گفت: مسابقات یه قل دو قل دیده بودیم الاغ سواری ندیده بودیم... و صحنه‌های مسابقه ورزشی الاغ‌سواری در یکی از شهرستان‌ها را روی آنتن برد و بلافاصله از وجود هفت غلط ضایع املایی در نامه چهار سطری فدراسیون کشتی انتقاد کرد و گفت: «نامه زده بودند به فیلا آبروی ما رو بردند. مترجم اعصاب نداشت یا تایپیست که مثل سرپرست فدراسیون قاط زده بود؟» و بعد صحنه کوتاهی از عصبانیت سرپرست فدراسیون کشتی در یک برنامه زنده که منجر به ترک استودیو شد نمایش داده شد.

در حوزه اقتصاد هم برنامه این هفته با نشان دادن اوضاع این روزهای قیمت‌ها، تصویر یک چسب ضد درد نمایش داده و اعلام شد: «اینجا قیمت خورده هفت هزار ریال، برش می‌گردونی مهر خورده نه هزار ریال، خط پایینش نوشته قیمت برای مصرف کننده ۵۰۰۰ ریال وحالا چند می‌فروشن؟ چهارده هزار ریال!

5860

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =