۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵

واحدمرکزی خبر:

کره شمالی تهدید کرد در صورت پیوستن کره جنوبی به تحریمهای سازمان ملل، به این کشور حمله خواهد کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، کره شمالی به همسایه اش هشدار داد تا از تحریم های سازمان ملل علیه این کشور به دلیل پرتاب ماهواره در ماه دسامبر حمایت نکند. روز پنج شنبه کره شمالی اعلام کرد که قصد دارد آزمایش هسته ای انجام دهد و موشکهای بیشتری پرتاب کند. همزمان چهار نفر از کسانیکه از کره شمالی فرار کرده بودند و اکنون به این کشور بازگشته اند در یک کنفرانس خبری در تلویزیون دولتی اعلام کردند که آنها را مجبور به فرار کرده بودند. هری فاست خبرنگار این شبکه در سئول در گزارشی گفت:« این چهار نفر اعلام کردند که به میل خودشان به کشور بازگشته اند. آنها گفتند که با حیله و نیرنگ عوامل کره جنوبی آنها را به این کشور فرستاده اند. مقامات کره جنوبی تائید کردند که این افراد از کره شمالی فرار کرده بودند و اکنون سئول را ترک کرده اند. در هفت ماه گذشته این سومین بار است که کره شمالی چنین کنفرانس های خبری را از تلویزیون پخش می کند. اما شکی نیست که اکثر افرادی که از کره شمالی فرار کرده اند با مشکلات زیادی روبرو هستند اما ممکن است بازگشت دوباره آنها به کره شمالی به خواست خودشان نباشد.»
 

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فیلم ساز US ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    4 31
    آفرین مرد به این می گین مرگ بر آمریکا
  • بدون نام IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    29 6
    هیچ غلطی نمیتواند بکند، ژاپن و کره جنوبی اگر بخواهند ظرف مدت 24 ساعت میتوانند 1000 تا کلاهک اتمی درست کنند، ژاپن در جنگ جهانی دوم ناو هواپیما بر داشته. حالا کره شمالی داره دم تکون میده برا اونا.
  • جواد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    4 27
    تحریم به خاطر پرتاب ماهواره؟!! تحریم به خاطر برنامه هسته ای؟!! واقعا ما داریم به کجا میریم از اینم مگه مسخره تر میشه خداییش؟!!
    • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
      19 3
      مث اينكه شما از دنيا بيخبري دوست عزيز يكم تحقيق بد نيس