یحیی گل محمدی می گوید محسن قهرمانی دوست داشته بازی استقلال و پرسپولیس مساوی شود تا همه راضی باشند. او می گوید قهرمانی با پرسپولیس مشکل دارد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ یحیی گل محمدی که مهمان تلفنی برنامه زاویه شبکه تهران با اجرای علی جوادی بود درباره این بازی . قصه داوری اش حرف زد. درباره اینکه چرا بعد از بازی ابتدا گفت ، قضاوت قهرمانی خوب بوده اما خیلی سریع نظرش برگشت؛«:«من مثل آقای عسگری و مرادی زود قضاوت نکردم. بعد از بازی چیزی نگفتم تا مطمئن بشوم. حداقل می توانستند یک پنالتی برای ما بگیرند. من از حق پرسپولیس و هواداران دفاع کردم. ما زحمت زیادی برای این بازی کشیده بودیم. خیلی بچه های ما انگیزه داشتند برای 3 امتیاز. خیلی راحت حق ما را خوردند. حق ما برد بود. استقلال را تحت فشار گذاشتیم و خیلی از موقعیت هایی که درست کردیم ، گل نشد . رحمتی یکی ، دو گل گرفت. حق پرسپولیس این بود که حداقل 3 امتیاز از این بازی بگیرد. این برای من خیلی با ارزش است که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.»

اما مثلا اگر یک داور اروپایی داور بازی بود ، دربی را پرسپولیس می برد:«من به همه داوران ایرانی احترام می گذارم. آنها می توانند دربی را قضاوت کنند. متاسفانه داور بازی کسی بود که قبلا هم برای ما بد سوت زده بود. نمونه اش اتفاقی بود که در بازی ما با فجرسپاسی افتاد. یک پنالتی ما روی غلامرضا رضایی را نگرفت و بعد هم یک خطای 6 ثانیه از نیلسون که خیلی به تیم مان ضربه زد و حالا این بار! قهرمانی از تیم ما خوشش نمی آید و دوست ندارد پرسپولیس ببرد. او غیر از این دو صحنه در دیگر صحنه ها خوب بود اما این دو صحنه اگر ما گل می زدیم ، با توجه به شیوه بازی ما ، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. من خودم پیش بینی می کردم بازی پر گل بشود ولی او طوری قضاوت کرد که بشود همانی که همه راضی باشند. الان همه می گویند مربی ها و بازیکن ها دوست دارند مساوی بشود اما امروز باعث شد که من مطمئن شوم ، داوران در رقم خوردن مساوی ها بی اثر نیست.»
یعنی به جای بازیکنان به داوران دربی توصیه می شود تا دربی مساوی شود؟ او می گوید:«نمی گویم توصیه ای شده. شاید هم ناخواسته بوده ولی این بازی می شد خیلی قشنگتر باشد. تیم ما خیلی بهتر بود ولی تصمیمات قهرمانی بی تاثیر نبود روی نتیجه بازی.»

4141
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =