سایت گل نوشت:

حامد لک، دروازه‌بان 22 ساله و آینده‌دار صبای قم یکی از گزینه‌های جانشینی مهدی رحمتی محسوب می‌شود. خیلی‌ها امیدوارند لک در درازمدت جانشین شایسته‌ای باشد برای مهدی رحمتی. هر چند حالا هم که کی‌روش دنبال جایگزین مناسبی برای رحمتی می‌گردد، لک می‌تواند گزینه کی‌روش باشد اما او دوست دارد مهدی رحمتی به تیم ملی برگردد.
لک در این‌باره می‌گوید: «رحمتی زحمات بسیاری برای تیم ملی کشید اما ما از مشکل او خبر نداریم. آقامهدی بهتر از همه می‌تواند به سوال درباره خداحافظی‌اش جواب بدهد اما من بر خلاف خیلی‌ها علاقمندم تا سوءتفاهم بین او و کی‌روش حل شود. کی‌روش مربی بزرگی است که می‌تواند راه بازگشت رحمتی را فراهم کند. هر چند من در حدی نیستم که درباره این موضوع حرف بزنم اما این امید را دارم که مشکل حل شود و دوباره کی‌روش و رحمتی را در کنار هم ببینیم.»لک درباره احتمال حضور او به جای رحمتی می‌گوید: «دوست دارم پیشرفت کنم و آرزویم این است که مثل بازی‌های غرب آسیا بازی کنم و دروازه‌بان تیم ملی باشم. تاکنون 3 بازی ملی برای تیم ملی بزرگسالان انجام داده‌ام و چندین و چند بازی هم برای تیم ملی امید. من دوست ندارم درباره جانشین رحمتی حرف بزنم. چون هنوز امیدوارم او برگردد. من مثل بعضی‌ها نیستم که از حالا خود را گلر شماره یک تیم ملی معرفی می‌کنند. کی‌روش گلر یک تیم ملی را انتخاب می‌کند نه ما دروازه‌بان‌ها. بدون شک کی‌روش بهترین تصمیم را برای دروازه تیم ملی می‌گیرد و تمام جوانب را در نظر می‌گیرد. من برای حضور در دروازه تیم ملی لحظه‌شماری می‌کنم اما این را هم می‌گویم که با مصاحبه نمی‌توان جانشین رحمتی شد.»
لک که مدتی است به صبا بازگشته درباره شرایط این تیم می‌گوید: «شرایط تیم خدا را شکر خوب است روند رو به رشدی را طی می‌کنیم. الان هم با زحماتی که مرفاوی و کادر فنی می‌کشند آماده می‌شویم تا تراکتورسازی را در قم شکست بدهیم. من هم آماده‌ام و خیلی خوب تمرین می‌کنم اما این صلاحدید آقاصمد است که از من استفاده کند یا نه.»
 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =