ایسنا نوشت:

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس درس‌های گرفته شده از هولوکاست را به آنچه وی تهدید هسته‌یی ایران خواند نسبت داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک سخنرانی در مراسمی که به مناسبت روز بین‌المللی یادآوری هولوکاست برگزار می‌شد در اظهاراتی بی‌اساس آنچه را که وی تهدید یک ایران هسته‌یی خواند به تلاش‌های نازی‌ها برای نابودی مردم یهودی نسبت داد و مدعی شد امروزه مساله اصلی آنچه اتفاق افتاده نیست، بلکه این است که ما چگونه می‌توانیم از تکرار آن جلوگیری کنیم.

به گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، نتانیاهو گفت: ضدیهودیت هنوز از بین نرفته است، متاسفانه تمایل به نابودی بخش قابل توجهی از مردم یهود و کشور اسراییل نیز همین‌طور. آنها همچنان ادامه دارند و قوی هستند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خصمانه خود با بیان این که انکار هولوکاست توسط یکی از کشورهای اصلی جهان یعنی ایران منتشر می‌شود. ایران در حال حاضر از سازمان ملل یا هر سکوی دیگری رهبر انکار هولوکاست است مدعی شد که ایران خود را برای آنچه یک هولوکاست دیگر خواهد بود آماده می‌کند: نابودی کشور یهودیان.

نتانیاهو با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران مدعی شد که ایران تلاش‌های «بی‌وقفه و منسجم» خود برای دستیابی به سلاح هسته‌یی را متوقف نکرده است و «ما این تهدیدات را بی‌اهمیت نمی‌شماریم و جلوی آنها را خواهیم گرفت. این ماموریت اصلی ما به عنوان دولت و مردم است».
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عمار IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    13 2
    شب دراز و است و قلندر بيدار ، آقاي نتانياهو مطمئن باش كه رو به نابودي هستيد ، البته نه با بمب هسته اي ايران ، بلكه با تفكر ضد استكباري ايران ، اين وعده الهي است و وعده الهي خدشه ناپذير است . مطمئن باش كه در بدترين شرايط هم با شما كنار نخواهيم امد ، چون دشمني ما با امريكا مانند بيماري انفولانزاست كه بالاخره با دارو ، درمان خواهد شد ، اما دشمني ما با اسرائيل به مثابه بيماري سرطان است كه تنها راهش شيمي درماني و جراحي و نابودي غده سرطاني است و مطمئن باشيد كه اين غده سرطاني يعني اسرائيل روزي جراحي شده و نابود خواهد شد ، ما به وعده الهي مؤمن و ثابت قدميم .
  • حمیدزیرک IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
    5 1
    شکست امریکادرویتنام پیروزی الجزایرازفرانسه بعداز130سال استعمارودرنهایت نابودی کامل اسرائیل انشالله بزودی البته امریکا وفرانسه باقی ماندندفقط لکه ننگ برروی پیشانی آنها ماندولی برای نابودی اسرائیل بجزایران فلسطین لبنان وسوریه دیگرکشورهانیزتلاش میکنندازجمله روسیه وچین.به امیدپیروزی حق برباطل