یک ماه پس از برکناری وزیر بهداشت و رفتن باقر لاریجانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم تقدیر از او در تالار پورسینای این دانشگاه برگزار شد؛ البته بدون حضور خودش.

به گزارش خبرآنلاین؛ قرار بود در مراسم گرامیداشت کسب رتبه نخست جشنواره رازی برای دهمین سال پیاپی، به دلیل یک دهه تلاش از باقر لاریجانی با عنوان "استاد فرهیخته و چهره ماندگار کشور در عرصه دانش و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران" تقدیر شود.

این مراسم برگزار شد، اما باقر لاریجانی در آن حاضر نشد و به نوشتن نامه ای برای مراسم اکتفا کرد. نامه را دکتر بهادری، رییس دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران خواند.

او در این نامه نوشت که عدم حضورش در این مراسم را به اتفاقات افتاده در برکناری وزیر بهداشت، اختلافات با رییس جمهور که به برکناری خانم وزیر و رفتن او از دانشگاه علوم پزشکی تهران منجر شد، ربط نمی دهد.  

در این مراسم محمدرضا منصوری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، روسای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران، روسای بیمارستان ها و معاونان دانشگاه حضور داشتند.

ظهر پنجشنبه 7 دیماه، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ناگهان مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت را برکنار کرد. (اینجا) پیش از آن گفته شده بود رییس جمهور از خانم وزیر خواسته بود باقر لاریجانی از قائم مقامی وزیر و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران برکنار شود، اما وزیر بهداشت زیر بار این موضوع نرفت. هرچند پس از برکناری وزیر بهداشت نامه استعفای باقر لاریجانی که گویا مدتی پیش از برکناری دستجردی نوشته شده بود، منتشر شد، (اینجا) اما هرچه که بود با رفتن وزیر بهداشت، باقر لاریجانی هم از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران رفت.

محمدحسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت هم محمدرضا منصوری را سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران کرد، پس از این هم همه مسوولان وزارت بهداشت، از آموزشی تا درمانی و ... در سمت خود ابقا شدند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =