۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵

این روزها به لطف بارش باران و وزش باد مداوم که در اثر حضور سامانه بارشی سودانی ایجاد شد، چهارمین روز هوای پاک در پایتخت ثبت شد و شهروندان توانستند هوایی تنفس کنند که فاقد آلاینده‌های مضر جوی بود.

 به گزارش خبرآنلاین،سامانه بارشی که با عنوان «سامانه سودانی» شناخته می‌شود، هوایی را آورد که 8.5میلیون تهرانی، صدها روز از آن بی‌بهره بودند. امسال نخستین‌بار در 24آبان آسمان تهران رنگ واقعی و پاک خود را به شهروندان نشان داده بود و در این چهار روز در 317روز سپری شده امسال هوای پاک در تقویم سال 91ثبت شد.


هوای تهران تا فردا پاک می‌ماند
وضعیت جوی تهران، نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و با توجه به شرایط موجود انتظار می‌رود شاخص کیفیت هوای شهر تا فردا در شرابط پاک باقی بماند.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: غلظت کلیه آلاینده‌ها به غیر از منو اکسید کربن نسبت به روز گذشته کاهش داشته است و شاخص کیفیت هوای تهران در وضعیت پاک قرار دارد.
یوسف رشیدی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه میانگین غلظت کلیه آلاینده‌ها در حد مجاز است، گفت: غلظت کلیه آلاینده‌ها به غیر از منو اکسید کربن نسبت به روز گذشته کاهش داشته است و شاخص کیفیت هوای تهران در وضعیت پاک قرار دارد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در رابطه با وضعیت جوی تهران در 24 ساعت آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی تهران، نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و با توجه به شرایط موجود انتظار می‌رود شاخص کیفیت هوای شهر تا فردا در شرایط پاک باقی بماند.
45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    9 1
    دست ابر و باد و باران و برف درد نکنه که به داد این مردم رسیدند .