رحمان‌علی می‌گوید همسر محمدعلی، خانواده او را طرد کرده و اجازه نمی‌دهد کسی او را ببیند.

فرخ حسابی: برادر محمدعلی (کلی) می‌گوید که اسطوره بیمار بوکس جهان در آستانه مرگ قرار دارد و اینکه آخرین روزهای زندگی او همراه شده با یک نزاع شدید خانوادگی که مسبب آن هم همسر محمدعلی است.
قهرمان سابق بوکس جهان که الان 71 ساله است، سال‌هاست از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و «رحمان‌علی» برادر او با ناراحتی از این می‌گوید که او روزهای آخر زندگی‌‌اش را می‌گذراند اما این برادر 69 ساله می‌گوید که بیماری مهمترین عامل تأثیرگذار در مرگ احتمالی محمدعلی نیست. او «لونی»، همسر محمدعلی را بابت اینکه باعث جدایی و تفرقه در خانواده شده سرزنش می‌کند و می‌گوید اگر علی می‌دانست که دور و برش چه خبر است، قطعاً تا الان «دیوانه» شده بود. رحمان‌علی می‌گوید‌‌: «بدترین اتفاق ممکن برای محمدعلی، بیماری‌‌اش نیست، بلکه همسرش است.»
مرگ بهترین اتفاق برای اوست
 رحمان در مصاحبه‌ای اختصاصی با گریه گفت ترجیح می‌دهد برادرش همین الان از دنیا برود تا بتواند از این زجری که می‌کشد رهایی یابد‌‌: «برادرم نمی‌تواند صحبت کند، او من را هم نمی‌شناسد. شرایط بسیار بدی دارد. او خیلی مریض است. شاید یک ماه دیگر زنده باشد، شاید یک روز. نمی‌دانم که آیا تا تابستان آینده با ما خواهد بود یا نه. حالا دیگر همه‌چیز دست خداست. امیدواریم او مرگی راحت و با آرامش داشته باشد. او قبل از اینکه حالش اینقدر بد شود به من گفت که درد زیادی ندارد. او دست مرا گرفت و در گوشم گفت‌‌: رحمان، من به هر چیزی که می‌خواستم برسم، رسیدم. برای من گریه نکن، من درد و حسرتی ندارم. در حال حاضر رفتن از این دنیا بهترین اتفاق برای اوست. هرچه بیشتر در این شرایط زنده بماند، بیشتر زجر و بدبختی خواهد کشید. او به بهشت می‌رود، شکی در این وجود ندارد. اگر همین فردا تشییع‌جنازه‌‌اش باشد همه دولتمردان از سراسر دنیا به احترام او به‌پا می‌خیزند. من بیشتر از هرکس عاشق برادرم هستم. در میان همه آدم‌های مشهور دنیا او بهترین است. همه محمدعلی را می‌شناسند، کوچک و بزرگ او را دوست دارند. گریه می‌کنم چون دیدن این وضعیت او مرا آزار می‌دهد و قلبم را می‌شکند. امیدوارم باز هم سرحال ببینمش، اما این فقط یک رؤیاست.»
اگر می‌فهمید، دیوانه می‌شد
رحمان اما می‌گوید که همسر چهارم محمدعلی «لونی» با خانواده محمدعلی قطع ارتباط کرده و او در حال حاضر تنها فقط با تلفن می‌تواند با برادرش حرف بزند‌‌: «او (همسر محمدعلی) پای همه ما را بریده، تنها اوقاتی که می‌توانیم علی را ببینیم در محافل عمومی است. این زن و خانواده‌‌اش دارند او را نابود می‌کنند. این خیلی ناراحت‌کننده است. هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم، آنها همه ما را بایکوت کرده‌اند. قبل از اینکه محمدعلی حالش بد شود به من گفت‌‌: «رحمان، بعد از مرگم یک پول خوب برای تو کنار گذاشته‌ام، این پول به تو می‌رسد.» اما زنش حرف او را قطع کرد. اگر علی می‌دانست که چه اتفاقاتی دارد می‌افتد و من کجا و در چه شرایطی دارم زندگی می‌کنم الان دیوانه می‌شد، خیلی عصبانی می‌شد و قطعاً زنش را طلاق می‌داد. اگر می‌فهمید سر بچه‌هایش دارد چه بلایی می‌‌آید قطعاً روانی می‌شد.»
وضعیت نامساعد پسر محمدعلی
بچه‌های علی که از همسران قبلی او بوده‌اند، نظراتی مشابه نظر رحمان دارند. محمدعلی جونیور 30 ساله در منطقه‌ای که پر است از مواد مخدر، در شیکاگو زندگی می‌کند. او هم به ندرت پدرش را می‌بیند و ادعا می‌کند که او را طرد کرده‌اند. رحمان در این مورد می‌گوید‌‌: «با محمدعلی جونیور هفته گذشته حرف زدم، او هم نگران پدرش است. همه آنها سعی می‌کنند به نوعی با علی تماس برقرار کنند. زنش گاهی گوشی را دست او می‌دهد اما او فقط می‌تواند پشت خط نفس بکشد و قادر به حرف زدن نیست. همه ما عاشق او هستیم اما این زن نمی‌گذارد او محبت کسی را ببیند. این ناراحت‌کننده‌ترین موضوع زندگی من است، امیدوارم خدا مراقب او باشد.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    77 22
    امان از این زنها.
  • بدون نام EU ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    79 8
    همیشه پای یک زن در میان است!!!