ایلنا نوشت:

طهماسب مظاهری در واکنش به اظهارات سفیر ایران در ونزوئلا  که خبر بازداشت وی در فرودگاه دوسلدورف را تایید کرده است‏‏ گفت: خبر بازداشت من صحت ندارد و اظهار نظر سفیر ایران در ونزوئلا کذب است.

رئیس کل سابق بانک مرکزی با اعلام اینکه من هم اکنون در تهران به سر می برم‏، اظهار داشت: چک مصادره شده توسط ماموران آلمانی ارتباطی به من ندارد و شرکت کیسون در این زمینه پاسخگوی اظهارات فوق خواهد بود.

وی تاکید کرد: بنده با شرکت کیسون سال ها است در حال فعالیت هستم و کار ساخت 17 هزار واحد ساختمانی را در کشور ونزوئلا در دست احداث داریم.

سفیر ایران در ونزوئلا:بازداشت مظاهری صحت دارد

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از سفیر ایران در ونزوئلا اعلام کرد که  چک 54 میلیون یورویی که توسط ماموران گمرک آلمان در چمدان یک ایرانی پیدا شد،قرار بود برای پوشش هزینه های ساخت واحدهای مسکونی در ونزوئلا توسط یک شرکت ایرانی مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الله سلطانی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی گلوبوویژن ونزوئلا،خاطرنشان کرد:طهماسب مظاهری به عنوان نماینده یک شرکت ساختمانی ایران مأمور انتقال این چک به کاراکاس بوده است.

وی افزود: این چک که مبلغ آن 300 میلیون بولیوار بوده،قرار بود برای تامین هزینه های شرکت کیسون مورد استفاده قرار گیرد.

سفیر ایران در کاراکاس خاطرنشان کرد: این چک  توسط بانک دولتی ونزوئلا صادر شده بود و به امضای یکی از مدیران در ایران رسیده بود،به نام مدیر اجرایی شرکت کیسون صادر شده بود که مسوول پروژه ها در ونزوئلاست.

وی گفت: مظاهری در حال سفر به ونزوئلا بود که این چک را در بانک دولتی ونزوئلا نقد کند.

سلطانی در پاسخ به این پرسش که چرا مظاهری ماموران آلمانی را از وجود این چک در جیب خود با خبر نکرد، گفت: زیرا این چک قرار نبود در آلمان نقد شود. لازم نبود که وی می گفت من چکی از ونزوئلا دارم.

وی با بیان اینکه مظاهری باید دوباره به ونزوئلا برود‏، گفت: مظاهری هم اکنون در تهران به سر می برد و منتظر است شرکت کیسون چک مصادره شده توسط آلمان را بازیابی کند.

به گفته سلطانی شرکت کیسون در حال ساخت 17 هزار واحد مسکونی در ونزوئلاست و ساخت 10 هزار واحد در این کشور را به اتمام رسانده است.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    8 0
    17000 واحد مسکونی!!!!!!!!!!!!!11 با پول کی بنام کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بدون نام EU ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    6 0
    چفدر شرمنده زنم هستم که نمی تونم یک خونه خوب اجاره کنم ... خریدن پیش کش
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
    8 0
    54.000.000 میلیون یورو......چقدر میشه به پول ما..........این چکها رو کی میکشه ؟؟؟!!!!