امیر حاج رضایی

بر خلاف خیلی از افکار عمومی من چندان با واژه انتقام موافق نیستم،همچنین با استدلال های قبل از بازی که تیم حریف را به وقت کشی متهم می کردند.من این چیزها را نمی پذیرم.باید بگویم هرچند که ما در شرایط خوبی قرار نداریم اما تفاوت کلاسیک فوتبال ایران و لبنان به خوبی قابل مشاهده است.در بازی امروز با لبنان خوب بودیم اما این به این مفهوم نیست که که بدون عیب هستیم.ما در این مسابقه یک فوتبال منظم را ارائه دادیم،تیم حریف ده نفره شد و داور هم دو پنالتی برای ایران گرفت که البته من روی پنالتی اول کمی مشکوک هستم(چون کمک داور آن ر ا اعلام کرد و نظر مستقیم داور نبود)،همه این عوامل دست در دست هم داد تا تیم لبنان از هم بپاشد.در این بازی با حریف مسابقه دادیم که جزو تیم های درجه سوم آسیا است ولی این بار و بر خلاف دیدارهای دیگر تیم ملی با حوصله بازی کرد و جالب اینجا بود که گل اول و چهارم ما روی کارهای ترکیبی به دست آمد.کارهایی که نمونه آن را می توان در فوتبال روز اروپا دید.در مجموع ملی پوشان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما این نباید ما را گول بزند.
بحث قیاس این بازی با مسابقاتی که در مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار می شود چندا درست نیست،این بحث ها فریب دهنده است،به نظر من این مسابقه هیچ ارتباطی به مسابقه قبل و مسابقه بعد ایران و لبنان ندارد.هر مسابقه ای داستان خودش را دارد و ما نمی توانیم برای خرداد ماه،روی این بازی حساب کنیم.جام ملتها به مراتب برای ایران راحت تر است،چون 50 درصد تیم ها در گروه های خودشان به دور بعد صعود می کنند و بهترین تیم سوم هم راهی مرحله بعد می شود،اگر ایران صعود نکند که ...
من می خواهم در ادامه بحث درباره اشکان دژاگه حرف بزنم.کلاس فوتبال او فراتر از آسیاست و می توان گفت که او مسلحی آموزش دیده است.کاملا مشخص است که اشکان در فوتبال اروپا رشد کرده وتوانایی های زیادی هم دارد.البته قوچان نژاد هم شرایطی مشابه دژاگه را دارد اما اشکان چیز دیگری است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    37 6
    کارمون به جایی رسیده که به خاطر شکست لبنان و مالدیو و ... باید جشن برپا کنیم ! ( تیمی که زمانی آمریکا را توی جام جهانی شکست می داد )
  • بدون نام SE ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    31 4
    دقیقن