نهادهای مختلف طی بیانیه​هایی مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن سال 91 دعوت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از نهادها و گروه های مردمی، امروز طی بیانیه هایی خواستار حضور گسترده و پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 91 شدند.

دفتر رییس جمهور به مناسبت 22 بهمن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موج بیداری و هوشیاری که امروز دامنه آن به همه کشورهای جهان گسترده شده است، بی شک مرهون روشنگری‌های انقلاب اسلامی بر مدار حق‌باوری و تلاش برای اقامه عدالت و توحید و طلب کرامت و احترام برای همه ملت‌ها و انسان‌ها است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه باید همه با اطاعت از فرمایشات رهبری و با وحدت موضوع اصلی کشور که معیشت مردم و اقتصاد کشور است، را پیگیری و حل کنیم، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در روز 22 بهمن‌ماه پاسخ عملی به دسیسه‌های داخلی و خارجی غرب خواهد بود.{اینجا}

همچنین آیت الله مکارم شیرازی، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه الهی دانست و گفت: همه باید در روز پیروزی انقلاب در راهپیمایی شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار بزنند.
مرکز رسیدگی به امور مساجد هم به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن در بیانیه‌ای تاکید کرد که 22 بهمن امسال تجلی بیعت مجدد با دین مبین اسلام و مقام عظمای ولایت است که با حضور پرشکوه مردم، بار دیگر دشمنان را مایوس و مستضعفان و حامیان انقلاب اسلامی در سراسر جهان را شاد خواهد کرد.
بر همین اساس جبهه ایستادگی ایران اسلامی با تبریک ایام الله 22 بهمن به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت غیور ایران اسلامی از مردم همیشه در صحنه کشورمان دعوت کرد که در پاسخ به توطئه‌های اخیر نظام سلطه علیه ایران اسلامی به طور فعال در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند.
بنیاد 15 خرداد نیز با صدور بیانیه‌ای، بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد. در بیانیه این بنیاد آمده است: ملت غیور ایران به فضل الهی در روز 22 بهمن با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهند کرد.
همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از ملت استوار و آگاه ایران اسلامی، دعوت کرد تا با حضور آگاهانه خود در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن دشمنان وحدت و اتحاد ملی را مایوس کنند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: راهپیمایی 22 بهمن بر خلاف آرزوی ضد انقلاب و جبهه متحد استکبار ظرفیت‌های ملت ایران در عرصه پیشتازی تحولات راهبردی را به رخ جهانیان می کشد.
همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز پرشکوه، از عموم ملت سربلند ایران اسلامی و کارکنان ولایت مدار ارتش دعوت کرد تا همچون سنوات گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر صحنه‌ای پرشکوه از تداوم حضور ملت انقلابی را در خط مقدم حراست از دستاورد عظیم وحدت ملی و اسلامی ترسیم نمایند.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با صدور پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه اقشار ملت را به شرکت در راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن بیست و دوم بهمن ماه فرا خواند.
/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بیانیه اتاق فکر تبلیغ بمناسبت 22بهمن ماه