لژیونرهای ملی پوش ایران بعد از درخشش در بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان، هفته بد و ناموفقی را در تیم های باشگاهی خود پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در هفته پانزدهم لیگ قطر که امشب آغاز شد، تیم الخریطیات با حضور آندرانیک تیموریان در ترکیب ثابت خود مقابل ام صلال به تساوی 1-1 رسید. در این بازی تیموریان در دقیقه 77 و در حالی که تیمش با یک گل از حریف پیش بود، با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و 20 ثانیه بعد از این اخراج، ام صلال گل مساوی را زد. تیموریان در بازی هفته آینده مقابل العربی غایب خواهد بود.
در دیگر بازی امشب تیم القطر با حضور 90 دقیقه ای هادی عقیلی به تساوی 1-1 مقابل الغرافه دست یافت. در جدول لیگ قطر، تیم القطر با 18 امتیاز در رده ششم و الخریطیات با 13 امتیاز در رده دهم قرار دارند.
رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی تیم استاندارد نیز امشب برای تیمش به میدان رفت، اما در گلزنی ناکام بود. در هفته بیست و ششم لیگ بلژیک تیم استاندارد لیژ در خانه 1- صفر به مونز باخت. گوچی در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه 56 به میدان رفت. استاندارد با این شکست 43 امتیازی باقی ماند و یک رده سقوط و در رده پنجم ایستاد.
اشکان دژاگه دیگر بازیکن تیم ملی نیز در این هفته فقط چند ثانیه برای تیمش بازی کرد. فولام در هفته بیست و ششم لیگ برتر جزیره مقابل نوریچ سیتی با تساوی بدون گل متوقف شد. دژاگه در لحظات تلف شده بازی به میدان آمد و چند ثانیه در این بازی حضور داشت. تیم دژاگه با 29 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد.
مسعود شجاعی تنها لژیونر ایران در اسپانیا نیز که بازی خوبی در تیم ملی داشت، برای بازی هفته بیست و سوم لالیگا در لیست 18 نفره اوساسونا هم قرار نگرفت. اوساسونا در این هفته با تساوی 1-1 مقابل مایورکا متوقف شد. این تیم با 22 امتیاز، تیم چهارم جدول لالیگا از آخر است.
دانیال داوری دروازه بان دورگه ایرانی نیز که به خاطر نزدیکی بازی تیم باشگاهی اش با دیدار تیم ملی به ایران نیامد، در اولین بازی هفته بیست و یکم بوندس لیگای 2 برای اینتراخت برانشویک مقابل آلن به میدان رفت. این بازی به تساوی 1-1 انجامید و داوری یک گل از نقطه پنالتی دریافت کرد. برانشویک با 48 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگای 2 قرار دارد، اما پیروزی هرتابرلین در بازی فرداشب باعث سقوط این تیم به رده دوم خواهد شد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =