۰ نفر
۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱

تمام 1650 نسخه چاپ دوم کتاب «پیر پرنیان‌اندیش؛ در صحبت سایه» در کمتر از دو هفته به فروش رفت و این اثر دوجلدی به چاپ سوم رسید.

 چاپ نخست کتاب «پیر پرنیان‌اندیش؛ در صحبت سایه» که دربرگیرنده خاطرات هوشنگ ابتهاج از دوران شاعری و آشنایی‌اش با شاعران مختلف و نیز هنرمندان عرصه موسیقی است، اوایل دیماه امسال منتشر شد. به گزارش مهر، همه 2750 نسخه چاپ اول این کتاب در کمتر از یک ماه به فروش رفت و این اثر دوجلدی به چاپ دوم رسید که 1650 نسخه این نوبت چاپ هم در کمتر از دو هفته، تمام شد.

قرار است از امروز دوشنبه 23 بهمن چاپ سوم کتاب «پیر پرنیان‌اندیش؛ در صحبت سایه» در 1650 نسخه در بازار کتاب توزیع شود. چاپ سوم این کتاب که شامل خاطرات هوشنگ ابتهاج، شاعر پیشکسوت در گفتگوی میلاد عظیمی و عاطفه طیه با اوست، از سوی نشر سخن و با همان بهای اولیه (75 هزار تومان) و البته با بهتر شدن کیفیت تصاویر آن، به دست مخاطبانش خواهد رسید.

در کتاب «پیر پرنیان اندیش؛ در صحبت سایه» علاوه بر خاطراتی ناشنیده از هوشنگ ابتهاج، دوره‌های مختلف زندگی این شاعر و موسیقی پژوه معاصر کشورمان مورد بررسی قرار گرفته است.

امیرهوشنگ ابتهاج متخلص به «هـ.ا. سایه» 6 اسفندماه سال 1306 در شهرستان رشت متولد شد. برخی از مجموعه‌های شعر چاپ شده او عبارتند از: «نخستین نغمه‌ها»، «سهراب»، «شبگیر»، «زمین»، «چند برگ از یلدا»، «یادگار خون سرو» و «سیاه مشق».

 

به گزارش خبرآنلاين، علی‌اصغر علمی، مدیر انتشارات سخن پيش تر توضيح داده بود كه کتاب «پیر پرنیان‌اندیش؛ در صحبت سایه» خاطرات هوشنگ ابتهاج در دو جلد و 1500 صفحه آماده شده که 200 صفحه عکس و دستنوشته آن در کاغذ گلاسه رنگی چاپ شده است و با توجه به افزایش قیمت کاغذ و دیگر اقلام تولیدی نشر و کتاب قیمت این کتاب به 75هزار تومان رسید. این کتاب حاصل نزدیک به 6 سال نشست و برخاست میلاد عظیمی و عاطفه طیّه با استاد ابتهاج است که با سه فهرست اعلامی آماده شده است و برخی از تصاویر این کتاب برای نخستین بار چاپ شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    8 1
    قیمت پائین تر بود من شخصا خودم تا حالا 15 جلد خریده بودم!