ایسنا نوشت:

معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت: ائتلاف ما با ایران سست نمی‌شود و روابط ما تا زمان ادامه زندگی بر روی زمین ادامه خواهد داشت.
فیصل المقداد در سخنانی در مراسم سالروز 22 بهمن در سفارت ایران در دمشق با اشاره به روابط استراتژیک و سرنوشت‌ساز میان دو کشور افزود: دمشق در جنگی وارد شده که جنگ همه مسلمانان شریف و پرهیزگار علیه دشمنان اسلام و عرب است و آنچه که ایران به لحاظ سیاسی و اقتصادی انجام داده است برای پایداری سوریه است.
مقداد با تاکید بر اینکه سوریه برای برادران ایرانی‌اش بهترین دوست و برادر در رویارویی با چالش‌ها باقی خواهد ماند، گفت: آنچه که دو کشور را کنار یکدیگر گردهم می‌آورد کرامت، شرف، اخلاص، مقاومت، خیر و مبارزه مشترک برای کسب دموکراسی و آینده ملت بزرگوار است.
وی تاکید کرد: ائتلاف ما با ایران سست نمی‌شود و روابط ما تا زمان ادامه زندگی بر روی زمین ادامه خواهد داشت. معاون وزیر خارجه سوریه در پایان با تاکید بر اینکه روابط سوریه و ایران با وجود همه توطئه‌ها روابطی مستحکم است، افزود که این ائتلاف میان دو کشور سست نخواهد شد و ادامه خواهد داشت. سوریه پایدار است و بر دشمنان پیروز خواهد شد و برنامه‌های سیاسی آن نماد خواسته‌های رهبری آن برای رسیدن به راه حلی برای بحران از طریق انجام گفت‌وگو و آشتی است.
29219
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =