درحالی که برخی منابع خبری از بازداشت نرگس و زهرا موسوی دختران میرحسین موسوی خبر داده اند، دفتر سخنگوی قوه قضاییه اما گفته که آنها برای توضیحات به دادستانی دعوت شده اند

ایسنا دراین باره نوشت: یکی از نزدیکان خانواده‌ی میرحسین موسوی از بازداشت زهرا و نرگس موسوی خبر داد.

محمدصالح نقره‌کار مدیر روابط عمومی دادستانی کل کشور در زمان ریاست دری‌نجف‌آبادی که از نزدیکان خانواده «میرحسین موسوی» است در پاسخ به سوالی در این باره ادامه داد: صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماموران دادسرای اوین با حکم دادستانی تهران در منازل زهرا و نرگس موسوی حضور یافته و این دو را بازداشت کردند.

وی یادآور شد: ماموران دادسرای اوین ضمن بازرسی منازل این دو، پس از ارائه حکم دادستانی آنها را با خود به زندان منتقل کرده‌اند.

نقره‌کار گفت که از دلیل بازداشت دو دختر میرحسین موسوی بی‌اطلاع است و تلاش دارد که با پیگیری‌ و مذاکره با مسوولان در این باره کسب اطلاع کند.

 

دختران میرحسین موسوی دستگیر نشده‌اند
اما مهر دراین باره نوشت:
دفتر سخنگوی قوه قضائیه در مورد خبر دستگیری دختران میرحسین موسوی ساعت 8 صبح امروز توضیح داد: دادستان تهران اعلام کرده است که موضوع دستگیری و بازداشت نبوده است.

این دفتر اعلام کرد: دختران میرحسین برای ادای توضیحاتی به دادسرای امنیت حاضر شده بودند که تا یک ساعت دیگر می توانند به خانه بازگردند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276454

برچسب‌ها