۰ نفر
۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹

سید جلال فیاضی

راهپیمایی 22 بهمن امسال از حال و هوا و شور و شعور ویژه ای برخوردار بود ؛اگر چه از یک سو دشمنان انقلاب با تحمیل تحریم های شدید تلاش کردند تا فشارها را بر مردم افزایش دهند و آنها را در حضور حماسی خود مردد سازند،برخی اختلافات داخلی بین مسئولین و بداخلاقی های سیاسی کام ملت را تلخ کرد و برخی سوء تدبیرها و سوء مدیریتها فشار گرانی و تورم را بر دوش مردم سنگین تر کرده و مردم را با مشکل جدی مواجه ساخته است،اما هیچیک از این مسائل مانع حضور حماسی مردم نشد و ملت پرشور تر و با شکوه تر از همیشه به میدان آمد
 صحنه های زشتی هم در حاشیه این حماسه بزرگ رخ داد که   دستمایه زخم زبان دشمن شد و زشت ترین آن اختلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جلوگیری از ادامه سخنان لاریجانی درجمع موکلانش بود .آنچه بر زشتی این رویداد می افزود ادعای مهاجمان به طرفداری از رئیس جمهور ودولتی بود،دولتی که خود مسئولیت تامین امنیت وآرامش راهپیمائی را برعهده دارد!
در این میان اما همه شعارهای مردم مبتنی بر وحدت ، اتحاد ، و دفاع از کیان نظام اسلامی ومقاومت در برابر دشمن بود و مردم هیچ شعار گلایه آمیزی را مطرح نکردند ، حتی نگفتند بزودی در باره این تلخی ها سخن خواهند گفت ؛ زیرا مردم منتظر سخن رهبری درباره این بد اخلاقی ها هستند و لذا خود لب به گلایه نمی گشایند .
اما مسئولان از مردم نیاموخته اند و هریک به بیانی ،دیگری را می نوازد و وعده سخنان بیشتر وشکست سکوت خود را می دهد! این خط و نشان کشیدن ها ظاهرا یک معنا بیشتر ندارد؛ قرار است بد اخلاقی ها ادامه یابد!
آقایان ! مردم در حماسه 22بهمن نشان دادند که خواستار وحدت و انسجام مسئولان وتلاش جمعی آنها برای حل مشکلات جامعه و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن هستند .سپاس حضور حماسی مردم نیز جز با خدمتگزاری صادقانه وحل مشکلات آنها و مهار گرانی افسار گسیخته میسر نیست .
پس به این خط و نشان کشیدن ها و بازار گرم تهمت و افترا و بداخلاقی ها پایان دهید و آرامش را به جامعه هدیه کنید و البته از مسیر قانونی و بدور از جنجال سیاسی مسائل و ادعاهای خود را دنبال کنید.
 باور کنید حکایت امروز شما آقایان! حکایت کسی است که برسرشاخ نشسته و بن می برد!    
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =