مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بارش برف در ارتفاعات و بارش پراکنده باران در سراسر پایتخت با ورود سامانه بارشی جدید از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ عبدالرضا امیدوار شهری گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر امروز وارد کشور می‌شود. این سامانه بارشی با برف در ارتفاعات تهران همراه خواهد بود همچنین سبب بارش‌های پراکنده باران در این کلان‌شهر می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: این سامانه بارشی که از امشب وارد کشور می‌شود در حال عبور است به طوری که نهایتاً تا پایان این هفته فعال خواهد بود.

به گفته وی بارش برف در ارتفاعات و بارش پراکنده باران در پایتخت با ورود سامانه جدید آغاز خواهد شد: این سامانه بارشی که از اواخر روز دوشنبه از شمال‌غرب وارد کشور شده و تا پایان هفته سبب وزش باد، بارش باران و برف و سپس کاهش دما در مناطق مختلف می‌شود.

امیدوار شهری اضافه کرد: بارش متناوب باران و برف و وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، اردبیل، گیلان، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی و سپس در غرب اصفهان، یزد، کرمان و برخی نقاط فارس و بوشهر با ورود این سامانه خواهد بود.

او گفت: دمای هوا در روز سه‌شنبه در نیمه غربی به طور نسبی کاهش می‌یابد به طوری که در بیشتر نقاط کشور از شمال به جنوب دمای هوا بین 3 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    9 1
    امیدوارم با این بارش ها حداقل نصف جهان بعد از 6سال خشکسالی جای باران سفید پوش شود
    • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
      2 1
      اميد نداشته باش دوست عزيز. معمولا سازمتن هواشناسي ما اشتباه پيش‌بيني مي‌كنه.
  • مجید EU ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    7 0
    خداروشکر
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    1 0
    خداروشكر