نایب رییس مجلس با انتقاد از اتفاقات رخ داده در روز 22 بهمن شهر قم و اخلالگری در مراسم سخنرانی رییس مجلس خواستار برخورد قاطع مسئولان با اینگونه بداخلاقی‌ها شد.

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت با گرامیداشت و تقدیر حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به برخی بداخلاقی ها در مراسم 22 بهمن شهر قم اشاره کرد و گفت: با قرائت فرازهایی از تذکرات به هنگام، کلمات آموزنده و دستورات اکید رهبری انقلاب، مسئولین را بر ضرورت توجه دقیق به این رهنمودها خصوصا در شرایط فعلی فرا می خوانم.
وی ادامه داد: ایشان در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری، فرمودند «رفتارهای خلاف اخلاق، فضای اهانت و هتک حرمت مخالف اسلام، خلاف شرع و خلاف عقل سیاسی است و موجب خشم خداوند می ‌شوند. رفتار غیراخلاقی، دشمنان و هتک حرمت را قاطعانه و بطور کامل رد می کنم و نباید انجام شود.»
نایب رییس مجلس گفت: رهبری در ادامه جوانان را خطاب قرار دادند و فرمودند «از همه بخصوص جوانان عزیز می خواهم که نگذارند فضای غیبت، تهمت و هتاکی ادامه پیدا کند که اگر ادامه یابد مانند یک بیماری به همه چیز سرایت می کند.»
ابوترابی با بیان اینکه رهبری در این دیدار به برخی رفتارهای اخلاقی در مجامع عمومی اشاره کردند، ادامه داد: رهبری فرمودند «برخی رفتارهای اخلاقی در مجامع عمومی غلط اندر غلط است، رفتارهای توهین آمیز مخالف مصلحت نظام و انقلاب است و به شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ضربه می زند.»
وی با بیان اینکه دستورات اکید رهبری درباره ضرورت اخلاق در جامعه شفاف و روشن است، بنابراین مسئولان قاطعانه به آنچه در شهر قیام و اجتهاد رخ داد برخورد کنند و ریشه‌های این رفتار که دقیقا در مقابل رهنمودهای رهبری است را جستجو کنند و مسیر حرکت عزت بخش ملت ایران را هموار نموده و از کمترین رفتار مخالف آموزه های دینی و اخلاقی بویژه در مجامع عمومی جلوگیری بنماید.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    0 4
    ابوترابي نشان داد مدافع اخلاق است و به حق صحبت ميكنه
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    1 1
    بسیار هم جالب
  • ناشناس IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    1 3
    برين خجالت بکشين کارتان به قدری زشت بود که آقای ابوترابی فرد با اين قلب مهربانش تقاضای برخورد با شما کرد . بريد فکر کنيد که چه ......لطی کردين ؟؟!!