در دوسانحه رانندگی 3 نفر کشته و 10 نفر دیگر مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از وقوع حادثه واژگونی پژو 206 در جاده هراز خبر داد و به فارس گفت: در این حادثه دو نفر کشته و چهار سرنشین دیگر خودرو مجروح شدند.
فرزاد بزرگی با اشاره به وقوع این حادثه در منطقه آبشار پلور تصریح کرد: براثر این حادثه شش نفر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به حضور آمبولانس‌های پایگاه اورژانس مستقر در امامزاده هاشم (ع) و پلور خاطرنشان کرد: یک دستگاه آمبولانس از پایگاه هلال‌احمر پلور نیز برای کمک به انتقال حادثه‌دیدگان به مراکز درمانی در صحنه حادثه حاضر شد.
وی با بیان این‌که قبل از حضور تکنسین‌های اورژانس 115 محور هراز، دو نفر از مصدومان جان خود را از دست داده بودند، اظهار داشت: چهار مصدوم حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
بزرگی تصریح کرد: به دلیل وخامت حال چند تن از مصدومان این حادثه، هر چهار نفر پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان سوم شعبان دماوند اعزام شدند.
7کشته و مصدوم در تصادف محور سبزوار – شاهرود
بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو با خودروی پراید در کیلومتر 45 محور سبزوار - شاهرود ، یک نفر کشته و 6نفر مصدوم شدند.
جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی به واحد مرکزی خبر گفت: در این حادثه که بامداد امروز چهارشنبه روی داد راننده 45 ساله خودروی پراید بر اثر شدت جراحات ، در دم جان باخت و مصدومان نیز به بیمارستان سبزوار منتقل شدند.
سرهنگ امیاری علت این حادثه را ، بی احتیاطی و بی توجهی خودروی پژو به جلو اعلام کرد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    1 0
    قابل توجه کسانی که معلوم نیست با استناد به کدام آمار رسمی کشته و مجروهای های جاده های ایران را کمتر از اروپا اعلام میکنند
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
    4 0
    این ارابه مرگ چه کارا که نمی کنه؟