سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بازی تیمش مقابل منچستریونایتد می گوید برای او دو قهرمانی در اروپا کافی نیست.

سعید یوسفی: آقای خاص فوتبال جهان پیش از دیدار مهم تیمش برابر منچستر یونایتد که ساعت 23:15 دقیقه امشب به وقت تهران برگزار خواهد شد با روحیه ای عالی و صورتی خندان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به پرسش های خبرنگاران در مورد دیدار امشب، آینده شغلی اش و ترک اسپانیا پاسخ داد. مورینیو در این نشست صحبت های جالبی را بر زبان آورده که خواندن آن ها خالی از لطف نیست.
مهمترین بازی این مرحله
دیدار رئال و منچستر مهمترین بازی این مرحله است به نظرم این تعداد عکاس و خبرنگاری که اینجا در این سالن حضور دارند کاملا اهمیت این مسابقه را نشان می دهد. همه مدت ها منتظر این بازی بودیم. می خواهم نمایش درخشانی ارائه کنیم و امیدوارم بتوانیم در پایان به هرکس هر آنچه را که انتظار دارد بدهیم.
کاش بازی برگشت آخرین بازی ما نباشد
من از بازیهای بزرگ لذت می برم.همه بازیکنان دوست دارند که در چنین دیدار مهمی به میدان بروند. بعضی ها از اینکه بازی نمی کنند نا امید می شوند اما آنهایی که از ابتدا در ترکیب هستند شانس بزرگی دارند. امیدوارم بتوانیم نمایش درخشانی داشته باشیم. همه ما می خواهیم مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم و منچستر هم یکی از آن تیم هاست. نه سال پیش برای اولین بار با آن ها روبرو شدم. هر بازی، هر نتیجه و همه جزئیات آن در خاطر من می ماند. به هر حال این مسابقه شرایط خودش را دارد و امیدوارم بازی در اولدترافورد آخرین بازی این فصل رئال در لیگ قهرمانان نباشد.
با دو قهرمانی اروپا بازنشسته نمی شوم
تیم ها و مربیان بزرگی در اروپا هستند که هرگز جام قهرمانان را نبرده اند. اما رئال و همینطور من جایگاه ممتازی داریم چون به ترتیب 9 و 2 بار فاتح این جام شده ایم. رئال می خواهد به دهمین قهرمانی اش برسد و من به دنبال جام سوم هستم و تا زمانی که به آن نرسیده ام دست از مبارزه نخواهم کشید. من به کارم اطمینان دارم و مطمئن باشید با دو قهرمانی در اروپا بازنشسته نخواهم شد. رئال مادرید امسال در چهار رقابت مختلف شرکت داشته است. ما سوپر کاپ را برد ه ایم و لیگ را از دست داده ایم و هنوز دو رقابت دیگر هست که می توانیم در هر کدام برنده یا بازنده باشیم. باید تا انتهای فصل صبر کرد.
کریستیانو رونالدو بهترین است
از تمامی شاگردانم می خواهم که از این حرف من ناراحت نشوند اما در واقع رونالدو بهترین بازیکنی است که تا امروز با او کار کرده ام. من خیلی خوش شانس بوده ام که بازیکنی مثل او داشته ام. کریس در سطح بالاتری از فوتبال امروز دنیا قرار دارد، چرا که او فراتر از این دنیاست.
ترکیب تیم را نمی گویم
شما روزنامه نگاران و همچنین منچستری ها هر دو بدنبال دانستن ترکیب و استراتژی من برای این بازی هستید. شما به اقتضای شغلتان و منچستر به خاطر دیدار سختی که پیش رو دارد. من و همکارانم امروز درباره تاکتیک هایمان با هم صحبت کرده ایم و شما می توانید از منابعی که دارید در این مورد سوال کنید. به خوبی می دانیم که چطور قرار است بازی کنیم، همچنین از اینکه با یک تیم واقعاً قدرتمند با تجربه بالای بین المللی روبرو خواهیم شد آگاهی داریم.
70 سالگی بازنشسته می شوم
می خواهم در 70 سالگی خودم را بازنشست کنم، پس هنوز 20 سال دیگر برای کار کردن فرصت دارم. این تصمیم را گرفته ام چون هنوز هم مثل اولین روز مربیگری از کارم لذت می برم. در پاسخ به خبرنگاری که از وجود بحران در رئال سوال کرد باید بگویم هیچ بحرانی در تیمم وجود ندارد. اگر با رسانه های اسپانیایی سر میز شام بنشینی راحت تر متوجه خواهید شد که در تیم من بحرانی وجود ندارد. فردا بازیکنانم را در زمین مسابقه خواهید دید و مطمئن خواهید شد که بحرانی در کار نبوده است. بعد از ترک رئال به انگلیس باز خواهم گشت. این قدم بعدی من است اما به معنی جانشینی فرگوسن نیست چون به نظرم ما باید هر دو همزمان از دنیای فوتبال خداحافظی کنیم. من در 70 سالگی و فرگوسن در 90 سالگی.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =