۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸

موضوع استخدام 5 هزار نیروی آموزشی قرآن و 15 هزار مستخدم از مدتها قبل موجب اعتراض نمایندگان مجلس شد و از این رو امروز وزیر آموزش و پرورش در این باره توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، موسی‌الرضا ثروتی و جبار کوچکی‌نژاد نماینده بجنورد و رشت سوال مشترکی را از حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی مطرح کردند. این سئوال که پیش از این در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شده بود به دلیل قانع نشدن نمایندگان سئوال کننده در صحن علنی امروز مجلس مورد بررسی قرار گرفت.
موسی‌الرضا ثروتی در توضیحات وزیر گفت که به دلیل راهپیمایی 22 بهمن در صورتی که وزیر قول بدهد از این به بعد استخدام نیروهای آموزشی و مستخدمی با اعلام رسمی و بعد از انتشار آگهی عمومی باشد سوال خود را به رای نمی‌گذارد .
بعد از این توضیحات محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی را به عهده دارد گفت: وزیر باید طبق مر قانون عمل کند که در این موضوع بحثی نیست . وی از ثروتی برای قانع شدن خود از پاسخ‌های وزیر نیز تشکر کرد.
محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت نیز گفت: پس اعلام می کنیم که پاسخ های وزیر قانع کننده بود و همچنین وزیر باید طبق قانون عمل کند و مر قانون را به اجرا در آورد و حرفی در این موضوع نیست.
45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =