پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، سپاهان را با یک گل شکست داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازی پرسپولیس – سپاهان مثل همیشه حساس بود. حساس از این جهت که مسابقات این دو تیم جدا از رتبه آن‌ها در جدول، همیشه مهم است و هواداران آن‌ها هم کری‌خوانی‌های زیادی با یکدیگر دارند. اما دلیل دیگری که این مسابقه را حساس می‌کرد، رقابت استقلال و سپاهان در صدر جدول است. استقلال که صدرنشین لیگ است، نگاهی هم به نتایج سپاهان دارد. بازی سپاهان – پرسپولیس یکی از معدود مسابقاتی بود که استقلالی‌ها دوست داشتند در آن تیم سرخپوش پایتخت برنده شود. برد پرسپولیس می‌توانست باعث زیاد شدن فاصله استقلال و سپاهان شود تا آبی‌پوشان تهرانی با خیال راحت‌تری به قهرمانی فکر کنند.

مسابقه در حالی شروع شد که شهاب گردان داخل دروازه سپاهان ایستاده بود. گردان که نیم فصل اول در پرسپولیس بود، به خاطر عملکرد ضعیفش نیمکت نشین شد و همین باعث شد نیم فصل به سپاهان برود. همان شهاب گردان که نیم فصل اول اکثرا نیمکت‌نشین پرسپولیس بود، در سپاهان تبدیل به یک ستاره شده و هفته‌ها گل نخورد.
بازی پرسپولیس – سپاهان صحنه‌های حساس زیادی داشت. هم پرسپولیسی‌ها می‌توانستند در نیمه اول گل بزنند هم سپاهانی‌ها. اما در نیمه اول هر دو تیم در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم موقعیت‌های هر دو تیم یک به یک خراب می‌شدند. تا دقیقه 66 بازی، مهم‌ترین اتفاق مسابقه اخراج میلان سوشاک بود که کارت زرد دومش را گرفت و باعث شد سپاهان ده نفره شود. اما سپاهان با یک بازیکن کمتر هم روند قبلی‌اش را ادامه داد. سپاهانی‌ها اجازه ندادند ده نفره بودنشان زیاد به چشم بیاید.

 اما مقاوت سپاهانی ها تا پایان مسابقه ادامه نداشت. در دقیقه 92 هادی نوروزی در شلوغی محوطه جریمه تک گل بازی را زد تا پرسپولیسی ها سه امتیاز این مسابقه را بگیرند.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =