در بین تمام مشاغل دنیا معلمی به عنوان یک شغل شیرین ودر عین حال دشوار شناخته شده است وبسیاری از معلمان از وضعیت موجود خود ناراضی هستند.

اما این مشکلات تنها به معلمان بر نمی گردد بلکه گاهی هم دانش آموزان هستند که مشکلاتی برای خود دارند برای نمونه فرزاد که یک دانش آموز است برای خبر آنلاین نوشته:
از مسئولان محترم سوال دارم:چرا کلاسهای شبانه بدون هیچگونه کیفیتی برگزار میشود؟ و چرا هیچ مسئولی نظارت نمیکند؟
من در کلاسهای شبانه دبیرستان شهید بهشتی منطقه18 شرکت کردم . کلاس ما که دانش آموزان پیش دانشگاهی رشته ریاضی بودند تعداد دانش آموزان بالا60نفر و بیشتر دفعات حتی روی زمین هم جای برای نشستن وجود نداشت! در چنین موقعیتی تنفس به سختی انجام میشود چه برسد به شاگردی!
بارها موضوع را به مسئولان منطقه گزارش دادیم اما متاسفانه هیچگونه پیگیری از سوی آنها نشد!
حالا ثبت نام برای ترم جدید آغاز شده آیا کسی قصد ندارد کمی توجه به دانش آموزان شبانه کند؟
ما میخواهیم در قبال پولی که داده ایم حداقل استانداردها برای ما فراهم شود!
واما علی فرهادی رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:ما تمام سعی مان بر این است که دانش آموزان در شرایط مطلوب تحصیل کنند البته گاهی به خاطر تعدد دانش آموزان وفضای کمی که در بعضی از مدارسمان وجود دارد ممکن است شاهد این گونه موارد باشیم اما با این حال مورد ذکر شده را حتما پیگیری خواهم کرد وامیدوارم که هر چه زودتر ودر آغاز ترم جدید این مشکل حل شود در ضمن اگر باز هم کسی است که این مشکل را دارد می تواند به سایت ما مراجعه ویابا واحد رسیدگی وشکایات ما تماس بگیرد.
تلفن واحد رسیدگی به شکایات آموزش وپرورش:88805528

45236


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =