فارس نوشت:

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در مراسم بزرگداشت شهید سردار سرتیپ حسن شاکری که در محل حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید شاطری عمر خودش را برای مجاهدت و رفاه مردم لبنان صرف کرد و سال‌ها در لبنان برای آبادانی این کشور تلاش کرد و جای جای لبنان نشانی از زحمات شهید شاطری است.
وی هدف تروریست‌ها را از بین بردن یاوران لبنان دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران خود زیرساخت‌های لبنان را از بین برد. عزیزانی همچون شهید شاطری تلاش کردند تا مشکلات مردم را برطرف کنند. بنابراین هدف از چنین ترور‌هایی ضربه زدن به مردم لبنان بوده است.
لبنانی‌ها و سوری‌ها بیش از مردم ایران شهید شاطری را می‌شناسند
در همین راستا سردار مجید خراسانی رئیس بسیج سازندگی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حسن شاطری اظهار داشت: شهید شاطری برای بازسازی لبنان با وجود دوری این کشور از ایران اعلام آمادگی کرد و با علاقه این موضوع را پذیرفت.
وی تأکید کرد: امروز لبنانی‌ها و سوری‌‌ها بیش از ایرانی‌ها شهید شاطری را می‌شناسند که امیدواریم راه ایشان ادامه یابد.

مردم محروم لبنان شهید شاطری را «مهندس‌ حسام» خطاب می‌کردند
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه مناطق شیعه‌نشین و مسیحی‌نشین لبنان را با خاک یکسان کرده بود یادآور شد: شهید شاطری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی برای بازسازی مناطق جنگ‌زده به لبنان رفت و در جهت بازسازی این مناطق تلاش بسیاری انجام داد.
وی گفت: تک تک مردم محروم لبنان شهید حسن شاطری را به عنوان «مهندس حسام» می‌شناسند چراکه وی نه تنها در مناطق شیعه‌نشین بلکه در مناطق مسیحی و سنی‌نشین نیز زحمات بسیاری برای مردم کشید و مشکلات بسیاری را از مردم مرتفع کرد. از این رو بنده خودم شاهد بودم که مردم لبنان مانند شمع به دور شهید شاطری می‌گشتند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ALI IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    0 3
    زنده باد دکتر علی لاریجانی
  • بدون نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    5 1
    اين بزرگوار سرمايه كلان داشته و از حساب خود انفاق مينموده؟ ممر درامد ايشان چه بوده و آيا در لبنان مهندس ديگري نبود كه ايشان مسئوليت بازسازي را بر عهده گرفته بود؟