شب سوم بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم های بایرن مونیخ و پورتو به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ در ادامه بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ مقابل آرسنال به برتری رسید و پورتو از سد مالاگا عبور کرد.
در ورزشگاه امارات تیم فوتبال آرسنال میزبان شاگردان یوپ هاینکس بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود نماینده قدرتمند آلمان به پایان رسید. در دقیقه 7 بازی بود که تونی کروس ستاره جوان باواریایی ها با شوتی سرکش گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه بازهم این تیم بایرن بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست در دقیقه 21 توسط توماس مولر برای دومین بار دروازه توپچی ها را تا نیمه اول مسابقه با برتری قاطع تیم میهمان به پایان برسد. با شروع نیمه دوم فشار حملات آرسنالی ها بیشتر شد و در دقیقه 55 لوکاس پودولسکی موفق شد از روی یک ضربه کرنر مقابل تیم سابق خود گلزنی کند و اختلاف را به حداقل برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 77 باز هم این بایرنی ها بودند که گل سوم خود را از روی غفلت مدافعان حریف و با دخالت مانزوکیچ به ثمر رساندند تا شاگردان آرسن ونگر خود را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا ببینند.
همچنین در دیگر بازی سه شنبه شب دو تیم پورتو و مالاگا در ورزشگاه مملو از تماشاگر دراگون پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان ویکتور پریرا موفق شدند با تک گل دقیقه 56 ژوا موتینیو میهمان خود را از پیش رو بردارند.
دیدارهای برگشت سومین شب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 23 اسنفد برگزار خواهد شد.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    11 10
    جوری گفتین سنگین فکر کردن 5تا گل خورده..!