خراسان نوشت:

رئيس کميته ويژه کميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اين که هنوز نمي توان گفت که اخلال در مراسم 22بهمن قم سازمان يافته يا خودجوش بوده، افزود: کميته ويژه کار خود را تا شناسايي حلقه هاي اصلي و تحريک کننده ادامه خواهد داد.
منصور حقيقت پور، نماينده اردبيل درباره پيگيري هاي اين کميته در موضوع حوادث 22بهمن قم گفت: پس از آن که مقام معظم رهبري موضع شفاف و روشن خود را در اين باره اعلام کردند، بسياري از کساني که مرتکب اين تخلف شده بودند و گمان مي کردند که بر اساس تکليف شرعي اين کار را انجام داده اند، متوجه اشتباه خود شدند و از آن اظهار پشيماني کردند و متوجه شدند که در اين ماجرا در عين بي بصيرتي، شعار بصيرت داده اند.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا سرنخ هايي از حلقه هاي اصلي شناسايي شده يا خير، گفت: من در اين مرحله نمي توانم چيزي بگويم بايد تحقيقات تمام شود. حقيقت پور همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا کميته به اين جمع بندي رسيده که اين اتفاق بر اساس يک تصميم سازماني بوده يا اين که خودجوش بوده است؟ اظهار داشت: در اين مرحله هيچ چيزي نمي گويم خلاف اين موضوع را نيز نمي گويم تا تحقيقات کامل شود. نماينده اردبيل در پاسخ به اين سوال که تحقيقات کميته چه زماني به اتمام خواهد رسيد، گفت: کار کميته تا 2هفته آينده طول خواهد کشيد.
وي افزود: ما در اين باره با تمام مقامات سياسي، امنيتي، انتظامي و صاحب نظران ملاقات خواهيم داشت. در اين راستا البته با مسئولان سپاه با شوراي تامين استان قم جلسه داشتيم و براي فردا نيز در نشستي با تعدادي از مراجع عظام تقليد ديدار خواهيم داشت. رئيس کميته ويژه کميسيون امنيت ملي در پاسخ به اين سوال که آيا گزارش نهايي در صحن علني مجلس قرائت خواهد شد يا خير، گفت: اين موضوع بستگي به تصميم رئيس مجلس خواهد داشت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    1 0
    كاش نمايندگان محترم ملت كميته اي هرچندغيرويژه هم براي پيگيري ومقابله بادزدي و غارت بيت المال ، فسادسيستمي وپيگيري حقوق ملت مستضعف وستمديده تشكيل مي دادند