در همین زمینه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: بعد می گویند چرا استقبال از خرید لوازم یدکی در بازار کم شده کیفیت قطعات یدکی ایساکو نسبت به قبل کاهش یافته من قبلا یک واشر سرسیلندر می گرفتم مدتها مشکلی نداشتم ولی الان سه ماه نیست واشر عوض کردم رفتم تعمیرگاه می گویند پوسیده خبرآنلاین لطفا پیگیری کنید چرا کیفیت لوازم یدکی پایین آمده است؟
مدیرعامل شرکت تامینکننده قطعات ایران خودرو (ایساکو) با اشاره بر اینکه در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو قطعه بیکیفیت پیدا کنیم خودمان نیز مدعی هستیم، خاطرنشان کرد: در این موارد شاید نمایندگی قطعات را از مبادی غیررسمی خریده باشد بهگونهای که بخش عمده لغو امتیاز نمایندگیها به دلیل استفاده از قطعات نامرغوب و بیکیفیت بوده است.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: به هر حال اگر بحثی باشد حاضریم مباحثه کنیم که در مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو به هیچ وجه قطعات بیکیفیت وجود ندارد.
45/221
کاهش کیفیت لواز یدکی باعث گلایه مصرف کنندگان شده و در عین حال کاهش خریدار موجبات نارضایتی تولیدکنندگان را فراهم کرده است.
کد خبر 278220
نظر شما