رئیس جمهور گفت و گوی زنده تلویزیونی اش را با پاسخ به پرسشی درباره جلسه سران قوا و موضوع بودجه سال 92 آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در این گفت و گوی زنده که خبرنگارانی از برخی خبرگزاری ها و رسانه ها حضور دارند مجتبی ثمره هاشمی نیز احمدی نژاد را همراهی می کند.

پیش از این مهدی کلهر به عنوان مشاور رسانه ای احمدی نژاد در یکی از مصاحبه های تلویزیونی رئیس جمهور حضور داشت و این اولین بار است که مجتبی ثمره هاشمی در گفت و گویی زنده در مقام «دستیار ارشد رئیس جمهور»، احمدی نژاد را همراهی می کند.

رئیس جمهور پیش بینی کرد بودجه سال 92 روز چهارشنبه این هفته به مجلس ارائه شود.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور امشب در گفت وگوی تلویزیونی با مردم در خصوص دیدار امروز سران قوا، اظهار داشت: جلسه سران قوا بود و شرکت کردیم و مسائل مهم و جاری کشور مطرح شد.
وی در خصوص تاخیر بودجه به مجلس، گفت: امسال شرایط خاصی را تجربه کردیم و بودجه هم سند مهمی است و تمام دخل و خرج دولت در طول سال همه در بودجه است و تا حدود زیادی تحت تاثیر درآمد نفتی است.
رئیس جمهور افزود:لازم بود یک ارزیابی نسبتا دقیقی از شرایط محیطی و عملکرد بودجه، تحولات بین المللی و سیاست های کلی کشور بودجه ای را ببندیم که نواقص ما را جبران کند و قابلیت اجرایی داشته باشد. البته دشمن هم تحرکاتی داشت و ما هم کمی صبر کردیم تا آنان کارهای خودشان را انجام دهند.
احمدی نژاد در پاسخ به اینکه بودجه کی به مجلس ارائه می شود؟، با لبخند گفت: الان داریم می دهیم به مردم. انشاء الله این هفته تقدیم می شود. فکر می کنم برای چهارشنبه برنامه هماهنگ شود.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    9 42
    خداقوت مردخدااحمدی نژادعزیز.