ابراهیم نکو، عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که روز دوشنبه در کافه خبر حضور پیدا کرده بود درباره زمان تقدیم لایحه بودجه توسط دولت به مجلس و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توضیح داد.

در نخستین روز اسفند سال جاری خبری به نقل از رحیم ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری منتشر شد که بر این اساس او از ارائه لایحه بودجه سال 92 کل کشور در روز یکشنبه ششم اسفند  به مجلس شورای اسلامی خبر داده بود. موضوعی که اتفاق نیفتاد و رییس جمهوری زمان دیگری برای آن اعلام کرد.

ابراهیم نکو، عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که روز دوشنبه در کافه خبر حضور پیدا کرده بود درباره زمان تقدیم لایحه بودجه توسط دولت به مجلس گفت: «بر اساس خبری که خودم به شخصه خواندم و از زبان رییس جمهوری مطرح شده است، قرار بر این است تا روز چهارشنبه لایحه بودجه همراه با سه دوازدهم تقدیم مجلس شود.. اینکه چه قدر این موضوع صحت داشته باشد و این اتفاق خواهد افتاد یا خیر باید منتظر باشیم. »

او در پاسخ به این سوال که آیا در این رابطه با وزرای اقتصادی دولت صحبتی شده یا خیر اینگونه پاسخ داد: « هفته گذشته بنا، بر این بود روز یکشنبه بحث تقدیم بودجه تمام شود که متاسفانه اتفاق نیفتاد و در مصاحبه که رییس جمهوری داشت عنوان شد که روز چهارشنبه این کار اتفاق خواهد افتاد. » 

نکو در بخش دیگری از توضیحات خود درباره هدفمندی یارانه ها توضیح داد و گفت: « قانون هدفمندی یارانه ها باید به مرحله اجرا در می آمد اما اجرای آن در شرایط کنونی صلاح نیست. بهترین زمان برای اجرای فاز دوم هدفمندی باید در سه ماه پایانی سال آینده یا اوایل سال 93 باشد. » 

مشروح این گفت و گو را در روزهای آینده در خبرآنلاین خواهید خواند.

3939  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام FR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    1 0
    خیلی ببخشید ایشان فرموده اند:« قانون هدفمندی یارانه ها باید به مرحله اجرا در می آمد اما اجرای آن در شرایط کنونی صلاح نیست.» ....پس نام این طرحی که بنزین رو از 100تومان کرد 700تومان(7برابر)وگازوئل وبرق وگاز و...را از دوتاچندبرابر کرد چی بود؟