فارس نوشت:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرگز به خاطر کاندیداتوری احتمالی هاشمی و خاتمی کنار نمی‌کشم.
 محسن رضایی در حاشیه نشستي دانشجویی در گفت‌وگوی کوتاهي اظهار داشت: هر چند سال 84 عقب کشیدم و سال 88 نیز بعد از جبهه‌بندی کاندیداها وارد انتخابات شدم، اما این بار مصمم و جدی هستم تا در صحنه رقابت حاضر باشم.
فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: هرگز حاضر نیستم به خاطر کاندیدای دیگر کنار بکشم یا بخواهم میدان را برای دیگران خالی بگذارم چرا که تاکنون بنده و برادرانم از این گذشت‌ها زیاد کردیم و دیگر به هیچ وجه به نفع کاندیدای دیگر کنار نمی‌روم.
رضایی در پاسخ به سئوالی در زمینه اعلام تیم و کابینه احتمالی ریاست جمهوری آینده خاطرنشان کرد:‌ در این زمینه عجله نکنید چرا که هر کار استراتژی خود را می‌طلبد و بنده تیمی را انتخاب کردم تا با تکیه بر آن بتوانیم از مشکلات اقتصادی و مسایل تحریم عبور کنیم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: قطعاً در کابینه و تیم بنده از دولت‌های گذشته و حتی دولت احمدی‌نژاد افرادی حاضر هستند و سعی می‌کنم بدون نگاه و توجه به جبهه‌بندی سیاسی افراد توانمند را در این حوزه به کارگیری کنم.
وی در مورد هزینه انتخاباتی نیز بیان کرد: مردم باور داشته باشند که هزینه انتخابات بنده را برخی از دلسوزان و عموم علاقمندان تأمین می‌کنند و تاکنون ریالی از این بابت هزینه نکردیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فعالیت ساختمان انتهای خیابان صیاد در تهران ادامه داد: این ساختمان چهار طبقه برای کارهای غیردولتی و دفتر ارتباطات مردمی در نظر گرفته شده که فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی را در این محل انجام می‌دهم.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    24 55
    رئیس جمهور آینده/ امیدوارم مردم بدونن که الان باید به کسی مثل محسن رضایی رای داد که مشکل اقتصادی رو حل کنه و نه صرفا کسی که اسم اصول گرایی یا اصلاح طلبی رو یدک میکشه و فکر میکنه که حقشه رئیس جمهور شه
  • حمزه نوذری IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    16 62
    با سلام وصلوات بر حضرت محمد(ص) احتراماً،اینجانب حمزه نوذری فرزند شهید خضر نوذری دارای مدرک کارشناسی ارشد در حقوق بین الملل بعنوان یک بسیجی به برادر بزرگوار و اقتصاد دان کشور عزیزمان ایران پیشنهاد می کنم بخاطر وضع فلاکتبار اقتصادی مملکت هم که شده در انتخابات مرحله دهم ریاست جمهوری شرکت کنند وبنده به نوبه ی خودم با تمام قوا ازایشان حمایت می کنم واطمینان میدهم این دوره انشاءالله وبه یاری حق تعالی ریس جمهور خواهند بود. انشاءالله
  • بدون نام IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    16 7
    انصافا در انتخابات 88 متانت درایت و برنامه ایشان کم نظیر بود. امروز افسوس می خوریم که چرا به ایشان رای ندادیم.