صالح مصطفوی مربی - آنالیزور این فصل تیم النصر دبی است. تیمی که اریکسون را به عنوان مدیر فنی و والتر زنگا را به عنوان سرمربی بر بالای سر خود می بیند.

علی شیخ الاسلامی: حضور میک درموت مربی بدنساز تیم ملی در النصر پای صالح را هم به این تیم اماراتی باز کرد. این تیم با آنالیز این مربی جوان ایرانی به مصاف سپاهان خواهد رفت و این در حالی است که او همزمان به برگزاری دیدار سپاهان – النصر در فولاد شهر از نزدیک به تماشای دیدار الاهلی – الغرافه خواهد نشست تا حریف بعدی را برای والتر آنالیز کند.
صالح مصطفوی پیش از این در کادر فنی تیم المپیک و تیم ملی مشغول بکار بوده است.
*هدف گذاری تیم النصر در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
ما هم مثل همه تیم های حاضر در این فصل از بازی ها برای قهرمانی بازی می کنیم اما پیش از قهرمانی باید به مرحله بعد صعود کنیم. هم چنین هدف مان این است که کیفیت کار خود را هم نشان بدهیم.
*از نگاه والتر زنگا کدام تیم حریف سخت تری برای النصر به شمار می رود؟
زنگا مربی بزرگ و با دانشی هست و برای هر بازی راه و روش خاص به خود را دارد. با این حال به اعتقاد من در فوتبال هیچ حریفی از پیش باخته یا برنده نیست.
*میک درموت از علت جدایی خود از کادر فنی تیم ملی چیزی نگفته است؟
خانواده میک در امارات زندگی می کنند و دوری طولانی مدت از خانواده او را آزار می داد و این دلیل جدایی میک از تیم ملی بود. میک همیشه از دوران حضور در ایران به عنوان دوران فوق العاده و به یاد ماندنی یاد می کند و البته با حسرت در مورد جدایی حرف می زند.
*والتر زنگا و اریکسون آیا در آستانه بازی با سپاهان اظهار نظری در مورد فوتبال ایران داشته اند؟
اظهار نظر خاصی نکرده ند ولی هر دو این مربیان بزرگ به کیفیت بازیکنان ایرانی واقف هستند.
*کار کردن با مربی بزرگی چون زنگا چگونه است؟
فوق العاده است. زنگا مربی دقیق و منظمی است. او ریزه کاری ها و نکاتی را در فوتبال می بیند که شاید از نگاه ما پنهان بماند. کار در کنار چنین مربی ای به من کمک کرده تا به لحاظ فنی نگاه دقیق تری به فوتبال داسته باشم
* تفاوت های لیگ برتر و امارات را در چه می بینید؟
فوتبال امارات در بعد امکانات سخت افزاری شرایطی به مراتب بهتر از ما دارد. آنها روی استعدادهای اندک خود به نحو شایسته ای سرمایه گذاری می کنند و همین مسئله سبب شده در فوتبال پایه نتایج قابل قبولی بگیرند. با این حال مربیان بزرگ و کارنامه داری در فوتبال امارات مشغول بکار هستند و کیفیت بازیکنان خارجی شاغل در لیگ این کشور به مراتب بالاتر از بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر است.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیب IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    5 2
    افتخار میکنیم که به عنوان یک ایرانی در این تیم مشغولید...