فیلم سینمایی «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا روز سه‌شنبه در کافه خبر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، علی مصفا نویسنده و کارگردان، فردین صاحب زمانی تدوینگر، علیرضا آقاخانی بازیگر و علیرضا برازنده فیلمبردار در این نشست حضور دارند.

در خلاصه داستان «پله آخر» آمده است: «لیلی ستاره سینماست و به تازگی شوهرش را از دست داده‌است سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده‌اش می‌گیرد و از کار باز می‌ماند. هیچ کس نمی‌تواند دلیل خنده‌هایش را حدس بزند.»

لیلا حاتمی، مصفا و آقاخانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند که این روزها روی پرده سینماهاست.

کاربران محترم می‌توانند پرسش‌های خود را از عوامل فیلم «پله آخر» در قالب کامنت مطرح کنند.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یونس صادقی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    1 1
    لطفا از آقای مصفا بپرسید این نوع نگاه خاص به سینما که روایت داستان در ذهن راوی جریان پیدا میکند الهام گرفته از کجا است؟ آیا فیلمهای تارکوفسکی و یا نویسنگانی که این نوع داستان را روایت می کنند تاثیر گذار بوده اند در این فیلم یا خیر؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    11 16
    بپرسين چرا انقدر چرت بود؟ چه معني داشت اصلا؟
  • جواد آقازاده IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    1 1
    با توجه به گسترش داستان فیلم در گذشته، وجود سکانسی درباره نحوه آشنایی خسرو و لیلی چه بار منفی یا مثبتی به روایت فیلم می توانست اضافه کند؟ ممنون
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    1 1
    می خواستم ازآقای مصفا بپرسید که آیا حضور پله آخردرجشنوارههای جهانی بخصوص جشنواره معتبر کارلووی واری منجربه اکران بین المللی فیلم شده یامیشود
  • Negar IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    9 1
    اقای مصفای گرامی بعید بدونم فیلم شما برای اکران به شهر محل زندگی من برسه(تنکابن) امید هست بعد از اکران که الهی موفق باشه فیلمتون وارد شبکه ویدیویی بشه ؟ خواهش می کنم البته زود نه اینکه اینم خیلی طول بکشه . مطمئنا دوستدارن شما همچون من این فیلم رو خواهند خرید . هم به خاطر علاقه مون به شما و همسر گرامیتون و هم حمایتی هر چند کوچک از شما . با تشکر . سلامت و پیروز باشید. راستی یادم رفت بگم به رسم ایرانیان رسیدنتون به خیر . خوش سفر و خوش خبر باشید به قول ما شمالیها .
  • مهدی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    5 1
    سلام می خواستم از اقای مصفا درباره شکست زمان تو فیلم بپرسم که از اول با این ایده جلو رفتن یا وسطش به این ایده رسیدند و همچنین از نقشش تو فیلم گذشته اصغر فرهادی بپرسم 2-از علیرضا اقاخانی بپرسید یعنی از سال 86 تا امروز 1 فیلمنانمه خوب به دستشون رسیده که انقدر کم کارند؟درضمن فیلمشون بهترین فیلم سال 91 بود و لذت بردم.
  • فرهنگ US ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    3 1
    با سلام یکی از منتقد ها دیدم گفته بود صحنه پایانی فیلم اشاره به ازدواج دکتر با لیلی در واقعیت داخل فیلم دارد و تمام قصه بر اساس خیالات خسرو بوده است که خودش را به جای دکتر گذاشته بوده و آرزومندی های سرکوب شده اش را تصور می کرده است؟ آیا این برداشت درست است؟ (من خودم تو سالن این صحنه رو دقیق نتونستم ببینم) مرسی. فیلم عالی بود.
  • سارا IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    1 1
    با سلام می خواستم بدونم که آهنگ قدیمی که تو فیلم پخش شد از اول همین بود یا رقیب دیگه ای هم داشت؟
  • مریم US ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    5 1
    چرا خانم حاتمی در نشستها حضور ندارند؟ خیلی دلتنگشان هستیم.
  • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    1 1
    تو رو خدا از آقای مصفا بپرسید که چرا فیلم در شهرستانها مثل اصفهان اکران نشده!؟آیا احتمالش هست در اینده در اصفهان اکران شود؟
  • عليرضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    1 1
    1.از آقاي مصفا بپرسيد آيا سال آينده برنامه اي براي ساخت فيلم جديد دارند؟ 2.از آقاي صاحب الزماني بپرسيد تدوين اين فيلم سخت تر بود يا كارگرداني فيلم چيزهايي هست كه ...؟ 3.از آقاي برازنده بپرسيد آيا آقاي مصفا در مقايسه با ساير كارگردان ها سختگير تر بودند يا كه ايشان در كار خود استقلال كافي داشته اند؟
  • سارا IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    5 1
    تشکر می کنم از آقای مصفا به نظر من ساخته شدن این فیلم یک اتنفاق خوب در سینمای ایرانه و تشکر از آقای آقاخانی و خانم حاتمی بابت بازی خوبشون
  • منتقد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    1 4
    جالبه که خانم حاتمی تا به حال در هیچ نشستی به جز فیلمی که خودشون و همسرشون تهیه کننده اش بودن (پله آخر) شرکت نکردن .ایا این کار رو به نوعی بی احترامی به فیلم ها و کارگردانهایی که باهاشون کار میکنن نمیدونن؟ اگر کلا جشنواره فجر رو قبول ندارن پس نباید در هیچ نشستی اعم از کار خودشون و اختتامیه برای گرفتن جایزه ! هم شرکت کنن و اگر قبول دارن باید به احترام خبرنگاران و منتقدان هم که شده در نشست ها حضور پبدا کنن . این رفتارشون متناقض به نظر میرسه .