دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای خطاب به مهدی نبی دبیرکل فدراسیون ایران اعلام کرد ، فریده شجاعی حق نامزدی در انتخابات afc را نداشته است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ الکس سوسی در نامه ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد ، فریده شجاعی و فدراسیون ایران در زون مرکزی آسیا حاضر هستند. منطقه ای از آسیا که کاندیدای بانوان داشته است و فدراسیون ایران اصلا نمی توانسته برای انتخاباتش کاندیدایی را معرفی کند. این درحالی است که مسئولان فدراسیون ایران اعتقاد دارند در زمان اعلام کاندیداتوری هیچ قید منطقه ای برای نامزدی اعضا وجود نداشته و به همین دلیل است که فریده شجاعی از ایران کاندیدا شده است.

این درحالی است که ایران می توانست برای انتخابات برای پست هیات اجرایی فیفا گزینه ای را معرفی کند و صاحب شانس برای رسیدن به کرسی مهم بین المللی باشد اما علی کفاشیان که در داخل کشور از سوی دولت تحت فشار است انگار انگیزه ای برای نامزدی در پست های بین المللی نداشته و ترجیح داده تا پیش از برگزاری مجمع فوق العاده به دنبال کرسی جدیدی نباشد. به این ترتیب و خیلی ساده ایران تا 2 سال دیگر شانس داشتن کرسی آسیایی را از دست داده است.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =