شاگردان اولیویرا با نتیجه دو بر یک نفت تهران را شکست دادند.

به گزارش خبرآنلاین؛تراکتورسازان در یک بازی نزدیک،موفق شدند نفت تهران را شکست دهند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.در این بازی که بعد از ظهر امروز در تبریز برگزار شد شاگردان تونی اولیویرا موفق شدند با دو گل سید مهدی سدی صالحی(در دقیقه 34) و جواد کاظمیان(در دقیقه 36)نفت را شکست دهند.تک گل نفتی ها را هم علیرضا (در دقیقه38)به ثمر رساند.

با این نتیجه تراکتورسازان 55 امتیازی شدند اما با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا در صدر جدول قرار گرفتند.نفتی ها هم در همان امتیاز 44 باقی ماندند در در رده پنجم باقی بمانند.تراکتورسازان باید منتظر بازی استقلال و صبا باشند،در صورت پیروزی و حتی تساوی آبی ها در این بازی آنها دوباره به رده دوم جدول نزول خواهند کرد.

251 43

کد مطلب 280388

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =