آرمان در گفت و گویی با محمدرضا باهنر نوشت:

·         بین فرهیختگان رای آقای احمدی‌نژاد ریزش زیادی داشته است اما برخی رفتارها مثل هدفمندی یارانه‌ها یا پولی که داده می‌شود و موارد دیگر و وعده‌هایی که داده می‌شود، در زندگی برخی مردم بسیار موثر است و در زندگی بعضی دیگر آنچنان تاثیری ندارد و قاعدتاً برخی تلاش آقایان هم همین است.
·         طیفی به نام طیف دولت وارد عرصه انتخابات خواهد شد که با پروژه پوتین- مدودف به دنبال 20 سال حضور در انتخابات ریاست جمهوری است و البته ظاهراً تاکنون هیچ دولتمردی آن را رد یا تایید نکرده است.
·         برخی تعدد کاندیدا در اردوگاه اصولگرایی را یکی از راهکارهای رقابت با طیف دولت می‌دانند چرا که با معرفی هر روزه یک کاندیدا، اذهان عمومی به سمت آنها می‌رود و کمتر فرصت خواهد بود تا درباره کاندیدای دولت فکر کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هم وطن IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    18 3
    بین فرهیختگان ریزش کرده؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    7 19
    مگه این فرهیختگانی که میگی چند درصد مردم رو تشکیل میدن؟ شاید منظورت همان سی نفر اندیشمنده که حالا اسمشونو عوض کردن؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    20 7
    برنده انتخابات..مردم شریف ایرانند.....و اصلاحات در وضعیت موجود کشور بهتر میتواند...موتور محرکه پیشرفت ایران اسلامی باشد////
  • رضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    11 4
    شما بزر گش کردید وحالا نگران هستید این اقا در این کشور مسئولیتهای مختلفی داشته چرا اعمالش بررسی نکردید تا حالا گرفتار نشویم هنوز هم دیر نشده اگر راست می گویید نمایندگان با تمام قوا در مقابلش بایستید ومردم را هم اگاه کنید که دوباره گزیده نشوند چرااز همان اول انتقادنکردید وگذاشتید به اینجا برسد وحالا که نزدیک انتخابات است ای حرف هارا می زنید