جواد کاظمیان می گوید تراکتورسازی مستحق پیروزی مقابل نفت تهران بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد کاظمیان مهاجم تراکتورسازی در بازی با نفت تهران باز هم برای تیمش گلزنی کرد ولی مثل چند بازی اخیر در دقیقه 60 توسط تونی اولیویرا تعویض شد. هر چند کاظمیان دوست ندارد اعتراض کند ولی از این موضوع ناراحت است. او در گفت وگو با خبرآنلاین در مورد بازی با نفت و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
 *نظرت در مورد بازی چیست؟
در نیمه اول باد شدیدی می آمد و روی بازی تاثیر گذاشت ولی در نیمه دوم شرایط بهتر شد و وقتی باران آمد وزش باد از بین رفت. نفت تهران در 20 دقیقه ابتدایی خوب بازی کرد ولی بعد از آن بازی را در دست گرفتیم. البته باید بگویم که خسته بودیم ولی خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم.
 *مساوی نتیجه عادلانه ای نبود؟
خیر ما مستحق برد بودیم. هر چند آنها چند فرصت خوب داشتند ولی ما هم موقعیت های خوبی را از دست دادیم.
 *گلی که زدی شانسی بود درست است؟
خیر شانسی نبود. من به قصد گل زدن توپ را با بیرون پا شوت زدم و توپ با اشتباه دروازه بان حریف وارد دروازه شد.
 *همه نگاه ها به بازی روز جمعه است. فکر می کنی مقابل استقلال چه نتیجه ای به دست آورید؟
نتیجه که قابل پیش بینی نیست ولی ما برای برد به تهران می آییم. به نظر من برنده بازی استقلال و تراکتور قهرمان لیگ می شود و این مسابقه بسیار حساس است.
 *با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل نزدی، درست است؟
بله، من با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل نزدم ولی با پیراهن سایپا گل زدم. دوست دارم در بازی روز  جمعه هم به استقلال گل بزنم و بدم نمی آید دروازه حریف را باز کنم ولی در مجموع برد تیم مهمتر است و فرقی ندارد کدام بازیکن گل بزند.
 *در مورد استقلال چه صحبتی داری؟
استقلال تیم خوبی است و امیر قلعه نویی در مجموع تیم خوبی را جمع کرده است. ما بازی سختی داریم ولی معتقدم کار استقلال سخت تر از تراکتورسازی است چون ما در بهترین شرایط ممکن قرار داریم.
 *راستی چرا در هر بازی در دقیقه 60 تعویض می شوی؟
من از این که تعویض می شوم واقعا خیلی ناراحتم و نمی دانم دلیلش چیست. تصمیم اولیویرا برای من جای تعجب دارد و نمی دانم چرا وقتی در زمین مسابقه تاثیرگذار هستم تعویض می شوم. من گل می زنم و پاس گل می دهم و جالب اینجاست که در دقیقه 60 تعویض می شوم.
 *نمی خواهی در این مورد با تونی صحبت کنی؟
من عادت ندارم با مربی حرف بزنم و خدا را شکر می کنم که در زمین مسابقه خیلی چیزها را ثابت می کنم. وقتی تیم ما از حریفان جلو می افتد روی ضدحملات می توانم خودم را نشان دهم و حتی بیشتر گل بزنم ولی ناراحت هستم که در دقیقه 60 تعویض می شوم.
 *راستی چرا در بازی با نفت استقبال تماشاگران تراکتور کم بود؟
دقیقا همین طور است و من انتظار داشتم تماشاگران بیشتری به استادیوم بیایند. ما به حمایت آنها نیاز داریم خصوصا در بازی روز جمعه که نباید تراکتور را در آزادی تنها بگذارند. در ضمن امیدوارم استقلالی ها مانع ورود تماشاگران تراکتور به ورزشگاه نشوند چون وقتی ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود بازی جذابتر خواهد شد.
 
252 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =