۰ نفر
۱۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۳

مردی که به اتهام کشتن و سوزاندن زنش در دعوای خانوادگی ، بازداشت شده است در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه شد.

به گزارش ایسکانیوز  آتشی که عصر 14 تیر 1385 از پنجره یک خانه در بیضای استان فارس به بیرون زبانه می کشید لرزه بر جان همسایگان انداخت و آنان از آتش نشانی کمک خواستند.

هنوز «ناجیان 125» به ساختمان داغ نرسیده بودند که صاحبخانه به نام «فرشاد» به کوچه دوید و با دو دست بر سر و صورت خود کوبید.می گفت همسرش «سهیلا» در اتاق خواب را قفل و خودسوزی کرده است.

دقایقی بعد ، شعله ها با تلاش نفسگیر آتش نشانان مهار شد و آنان با جنازه زن نگون بخت رو به رو شدند.سپس پلیس جنایی و بازپرس کشیک به قربانگاه رفتند و پیکر سوخته «سهیلا» با صدور دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

در آن میان ، فرضیه خودسوزی با بررسی های موشکافانه کارشناسان باطل شد و «فرشاد» به همسرکشی متهم شد.این مرد که می خواست با دروغگویی ، رسیدگی به پرونده را به بیراهه بکشد وقتی به بن بست رسید به ناچار جنایت را گردن گرفت.
وی گفت : آن روز به «سهیلا» گفتم برایم چای بریزد اما بهانه گرفت و به حرفم گوش نداد.

من هم به شدت عصبانی شدم و با لگد به پهلویش زدم.زنم بی هوش شد و ترس ، سراپای وجودم را فرا گرفت.من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم به روی «سهیلا» نفت ریختم و صحنه سازی کردم تا همه خیال کنند خودسوزی کرده است.
«فرشاد» ادامه داد : بلافاصله پس از آتش زدن همسرم ، پنهانی از خانه خارج شدم و دقایقی بعد برگشتم تا رد گم کنم.باور کنید زنم را دوست داشتم و هرگز تصور نمی کردم با دست خودم به روز سیاه بنشینم.
به دنبال این اعتراف های تکان دهنده و بازسازی صحنه آتش سوزی ، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

در تازه ترین نشست رسیدگی به این ماجرا که به ریاست قاضی «رضاییان» و با حضور چهار مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان ، کیفرخواست را خواند.
«فرشاد» اما وقتی در جایگاه ویژه قرار گرفت کشتن همسرش را انکار کرد و وکیل مدافعش برای جلب رضایت خانواده داغدار مهلت گرفت.

بدین ترتیب ادامه محاکمه به آینده نزدیک موکول شد و اگر تلاش وکیل مدافع برای جلب رضایت شاکیان نتیجه بدهد «فرشاد» از جنبه عمومی جرم به سه تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 28154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • y-a IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۳
    0 0
    10 سال براش زیاده