هاشم بیک زاده پس از آن که در ابتدای فصل مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفت به یکباره محو شد .

به گزارش خبرآنلاین؛ با این وجود او در دو بازی اخیر استقلال خودش را نشان داد تا دوباره به ترکیب ثابت آبی پوشان راه پیدا کند. بیک زاده معتقد است که در این مدت سختی های زیادی کشید و توانست جواب زحماتش را بگیرد.البته در این میان اعتماد قلعه نویی هم باعث شد تا بیک زاده خیلی زود خودش را پیدا کند. او در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
بازی با تراکتور چطور بود؟
بازی خوبی بود و اگر 10 نفره نمی شدیم با گل های بیشتری به پیروزی می رسیدیم. ما در 30 دقیقه اول فشار زیادی آوردیم و سرمربی تراکتورسازی هم این موضوع را در صحبت هایش تایید کرد ولی وقتی 10 نفره شدیم کار سخت شد. با این حال خدا را شکر که این بازی 6 امتیازی را بردیم و امیدوارم در نهایت قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود.
فکر نمی کنی قهرمانی استقلال با این برد قطعی شده است؟
فعلا قطعی نیست و هر وقت به ما جام دادند یعنی قهرمان شدیم. هفته آینده تراکتور با سپاهان بازی دارد و اگر ما نفت تهران را ببریم فکر می کنم 80 درصد راه قهرمانی را رفته ایم. تا پایان لیگ 5 فینال داریم که باید بیشترین امتیاز را بگیریم.
در مورد اخراج آرش برهانی و محرومیت او چه صحبتی داری؟
فکر می کنم اخراج او درست بود هر چند که اگر داور کارت زرد هم می داد نمی توانستیم به او خرده بگیریم. در آن لحظات ما احساسی شده بودیم ولی خدا را شکر که ضرر نکردیم.
این بار در پست دفاع چپ بازی کردی، درست است؟
بله همین طور است. من در بازی با صبا یک خط جلوتر بودم ولی در این مسابقه به عنوان دفاع چپ بازی کردم. وظیفه ما این بود که مقابل حرکات عمقی تراکتور بایستیم در ضمن دیدید که آنها خیلی کم توانستند از کناره ها نفوذ کنند.
در ابتدای فصل شدیدا مورد انتقاد قرار گرفتی. آیا هنوز هم ناراحت هستی؟
من دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم ولی در ابتدای فصل سکوها و روزنامه ها علیه من بودند و وقتی به تیم ملی دعوت شدم خیلی ها گفتند اشتباهی بوده است. در صورتی که اینطور نبود و دعوت من به تیم ملی اشتباهی نبود. از لحاظ روحی خیلی افت کردم و مصدومیت ها نیز به ضررم تمام شد ولی انگیزه ام را از دست ندادم. البته آقای قلعه نویی هم از من حمایت کرد و من از او نهایت تشکر را دارم و باید بهترین بازی ها را برایش انجام دهم.
به نظر تو انتقادها مغرضانه بود؟
اکثر آنها مغرضانه بود ولی من جنگیدم و برای ثابت کردن خودم خیلی سختی کشیدم. با این حال گذشته را فراموش کردم و نمی خواهم به اتفاقات قبل فکر کنم. من به تیم ملی دعوت شدم چون کروش شناخت داشت و حتی زمانی که در سپاهان بودم نیز به تیم ملی دعوت شدم. من با هیچ کس مشکل ندارم ولی نمی دانم چرا اذیتم کردم. با این حال تلاش می کنم تا هواداران استقلال را خوشحال کنم.
در مورد بازی با العین چه صحبتی داری؟
بازی بسیار سختی است و آنها چند بازیکن خوب خارجی دارند. این بازی هم می تواند برای ما سخت باشد و هم آسان و خیلی باید باهوش و حرفه ای بازی کنیم.اگر در این بازی العین را نبریم کارمان برای صعود خیلی سخت می شود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =