۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه مینی‌بوس و پراید در بزرگراه آزادگان خبر داد.
سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 21:17 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان دو ایستگاه 20 و 69 به همراه گروه نجات هشت به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان بعد از اتوبان کرج اعزام شدند.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پراید به دلیل نقص فنی در حاشیه بزرگراه توقف کرده و راننده آن در قسمت جلوی خودرو مشغول انجام تعمیرات بود که ناگهان یک مینی‌بوس از قسمت پشت به شدت با این خودرو برخورد کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور یک زن و دو فرزندش داخل این خودرو گفت: پدر خانواده که مشغول تعمیر خودرو بود در همان لحظات اولیه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد اما همسر و دو فرزند این مرد در کابین اتاقک خودرو محبوس شدند که آتش‌نشانان عملیات خود برای نجات و خارج کردن این افراد را آغاز کردند.
ملکی اضافه‌کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از قطع برق خودرو و ایمن‌سازی محل سه سرنشین گرفتار داخل کابین را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ مادر خانواده که زنی 37 ساله بود را تایید کردند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یک پسر 18 و دختر 10 ساله نیز به دلیل آسیب‌دیدگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی پلیس راهور مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ساعات 22:20 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =