رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش بخشی از قدرت عظیم دفاعی ملت ماست و آنچه مردم ایران از نیروی هوایی ارتش در خاطر خود سپرده‌اند، حضوری توأم با شجاعت، فداکاری و شرف بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی یک مجموعه با عظمت است که نظامیگری، دانش، فناوری، شجاعت و هنر را مجموعاً در درون خود جمع کرده است و به همین دلیل چهره این نیرو در میان مردم دوست داشتنی است.
وی با اشاره به تحریم‌های استکبار جهانی علیه نیروهای مسلح به وِیژه نیروی هوایی، اظهار داشت: نیروی هوایی سال‌هاست که در معرض تحریم‌های سخت و سنگین است، اما همواره با نشاط و خود باوری، سرود خودکفایی را به زیبایی خوانده و حقیقتاً نیروی هوایی الگویی برای نیروهای مسلح و کشور در حوزه مقابله با تحریم‌هاست.
وی با اشاره به اقدام چندی پیش نیروی هوایی در اورهال(بازسازی اساسی هواپیما) چند فروند جنگنده بمب‌افکن، تأکید کرد: دیدن این‌گونه اقدام‌ها موجب می‌شود انسان احساس بزرگی و غرور کند که تمامی این فعالیت‌ها، توسط متخصصین داخلی انجام می‌شود و شما بهتر از من می‌دانید که هیچ کدام از این اقدامات در گذشته در داخل کشور انجام نمی‌شد.
آل‌هاشم با ذکر یاد و نام شهید بابایی، گفت: شهید بابایی یکی از آن نمونه‌های درخشان تاریخ نیروی هوایی است که دانش را با اخلاص، عشق به ولایت، هدف‌های بلند اسلامی و پاسداری از مرز و بوم همراه کرده بود.
آل‌هاشم با بیان اینکه انتخابات سال 92 از اهمیت ویژه برخودار است، افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در این 34 سالی که از انقلاب می‌گذرد، از تمام ابزار‌ها برای ضربه‌زدن به نظام استفاده کردند و این بار با فشار بیشتر و تحریم اقتصادی به دنبال این هستند که ملت را از نظام جدا کنند و حضور مردم را در صحنه‌های مختلف کمرنگ نشان دهند.
وی ادامه داد: مردم در 22 بهمن نشان دادند به نظام علاقمند هستند و در مواقع حساس حمایت خود را از نظام نشان می‌دهند.
 /27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    8 7
    حاج اقا استحضار داشته باشند همه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح این نظام برای مردم ما عزیزند و خدا را شکر دست اورد های روزافزون همه نیروها اعم از هوایی دریایی زمینی در ارتش و سپاه مایه مباهات و غرور احاد ملت قدر شناس ایران است