ایسنا نوشت:

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تکریم یاد همسر امام خمینی(ره) و سید مصطفی خمینی گفت: سید احمد خمینی، مومن ترین رجال سیاسی و مذهبی به اصل و جایگاه ولایت فقیه بود. حبیب الله عسگر اولادی گفت: پس از رحلت امام(ره) از شخصیت های مورد قبول امت اسلام که در ترویج و تبلیغ مقام معظم رهبری حتی یک لحظه را فروگذار نکرد، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی بود. او رهبری معظم انقلاب را عمود خیمه اسلام می دانست و کسانی که به ایشان بی مهری می کردند را بر نمی تابید.
وی با تاکید بر این‌که باید از حریم و حرمت بیت مکرم امام خمینی(ره) صیانت و حمایت کنیم گفت: بیت مکرم مرحوم سید احمد خمینی همان مسیر پدر را مومنانه طی می‌نند و در دفاع از حریم انقلاب،امام و رهبری صادق هستند.
عسگر اولادی با اشاره به شخصیت حجت الاسلام سید حسن خمینی، اظهار داشت: در راس بیت مکرم مرحوم سید احمد خمینی، سید حسن آقا مورد احترام مقام معظم رهبری و مردم هستند و اکنون ایشان در حوزه علمیه قم یکی از امیدهای آینده سپهر فقاهت شیعه هستند و در جایگاه تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) پاسدار صدیق آرمان‌ها و اندیشه‌های تابناک امام(ره) به ویژه اصل ولایت فقیه می‌باشند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:سید احمد خمینی(ره) دیده‌بان بیدار انقلاب اسلامی بود
از سوی دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای،سالگرد رحلت جانگداز یادگار حضرت امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره) را تسلیت گفت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، سالگرد رحلت جانگداز یادگار حضرت امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره) را تسلیت گفت.
در این اطلاعیه آمده است:ایشان همراه و همراز امام در مواقع بحرانی، تهدیدات و تبعیدات بوده و لحظه‌ای از حمایت نهضت اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) دست برنداشته و به عنوان چشم تیزبین و دیده‌بان بیدار دل انقلاب اسلامی، مشاور امین و امانت‌دار حقیقی ، بازویی پرتوان برای پدر بودند به طوری که شخصیت یادگار امام در مکتب امام(ره) به اوج خود رسید.نقش مؤثر و موضع تحسین‌برانگیز حاج سید احمد خمینی پس از عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با انتخاب رهبری امت اسلامی و حمایت های پیوسته و بی دریغ از ایشان از نکات قابل تأمل و بررسی ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران است ؛ ایشان در اوج زهد و پرهیزگاری، گمنامی و مظلومیت یاوری همیشگی و حامی مطمئن برای امام و رهبری بودند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    8 1
    ایکاش اندکی از زهد و خلوص ایشان در شما و برخی از مسئولان بود.آقای عسگراولادی ملاک عمل افراد است نه شعار....