۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶

فارس نوشت:

رهبر جریان صدر عراق درخواست کمک از آمریکا و انگلیس را کفر و حرام دانست. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عراق، مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، ضمن انتقاد شدید از کشورهایی که برای نجات از تروریست از آمریکا و انگلیس کمک می‌خواهند، کمک از آنان را کفر و حرام دانست.

وی در این گفت‌وگوی تلویزیونی که امروز در جریان تظاهرات جریان صدر موسوم به «روز مظلوم» در کوت پخش شد، اظهار داشت: چشم طمع استعمار همچنان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به ملت عرب است تا آنان را به زانو در آورده و به مقاصد خود و به عبارت دیگر جهانی شدن دست یابد تا از این طریق، جهان را به یک روستای کوچک تبدیل کند.

رهبر جریان صدر تاکید کرد: استعمار تلاش داشته است روند امور را آنطور که می‌خواهد جلوه دهد از همین رو از تظاهرات ما به عنوان عامل دعوت به خشونت و تروریست یاد می‌کند. صدر تصریح کرد: استعمارگران برای جنگ طلبی، اشغال یک کشور را حق خود می‌دانند و اگر به دنبال جنگ طایفه‌ای باشند، گروه‌های مخالف مردمی را گرفتار دسته بندی و شکاف می‌کنند و این چیزی است که بارها در عراق شاهد آن بوده‌ایم. سخنان صدر در حالی پخش شد که کوت مرکز استان واسط عراق امروز به مناسبت روز موسوم به «روز مظلوم» صحنه تظاهرات گسترده‌ای بود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    0 0
    تروریست آمریکا و انگلیس نه ! تروریسم آمریکا و انگلیس