خطرناک ترین یار حریف روز سیزده به در سپاهان ، برونو سزار است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ سپاهان بار دیگر باید مراقب باشد تا از برونو سزار ضربه نخورد. این بار در بازی 13 فروردین شان با الاهلی ، دوباره سر و  کار سپاهانی ها به برونو سزار افتاده است. البته این بار برونو سزار ، یار سابق خودشان نیست که خطرناک است ، یک برزیلی 10 میلیون یورویی. این بازیکن برزیلی 177 سانتی‌متری متولد سوم نوامبر 1988 در سائوپائولو برزیل و 24 ساله است. وی سابقه حضور در تیم‌های مطرحی مثل سانتو آندره برزیل، کورینتیانس برزیل و بنفیکای پرتغال را دارد. سزار در لیگ برتر برزیل 15 گل در 33 مسابقه، در لیگ پرتغال 10 گل در 30 مسابقه و لیگ قهرمانان اروپا 2 گل در 15 مسابقه به ثمر رسانده است. او دو بازی ملی  در کارنامه خود دارد و اولین بار در دهم نوامبر 2011 در بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل گابن که با برتری 2 بر صفر برزیل به پایان رسید، به میدان رفته است. دومین بازی ملی سزار نیز در برابر تیم ملی مصر بوده اما او در این دو بازی موفق به گلزنی نشده است.

برونو سزار زاناکی، در ژانویه 2013 و پس از توافق صورت گرفته بین بنفیکای پرتغال و الاهلی عربستان با امضای قراردادی به مدت سه سال و نیم راهی الاهلی شد و گفته می‌شود مبلغ قرارداد این بازیکن بیش از 10 میلیون یورو بوده است. در آن زمان باشگاه‌هایی از برزیل، ایتالیا و پرتغال خواهان خرید این بازیکن بودند.
سزار برزیلی در ترکیب الاهلی با شماره 11 به میدان می‌رود و پست تخصصی این بازیکن راست پا، هافبک تهاجمی و بال چپ است. نام سزار از زمان پیوستنش به الاهلی، در 8 مسابقه در ترکیب سبزپوشان جده قرار گرفته و پای این مهاجم برزیلی 3 بار به گلزنی باز شده است.
سزار در هفته بیست و یکم لیگ برتر عربستان، یک گل از 4 گل تیمش مقابل الاتفاق را به ثمر رساند و در هفته بیست و دوم نیز، در ترکیب الاهلی مقابل نجران به میدان رفت و در آن بازی که با نتیجه 5 بر یک به سود الاهلی به پایان رسید، گل اول و سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا نامش در کنار عیسی المحیانی، عبدالرحیم جیزاوی و محسن العیسی، هم‌تیمی‌های سه گله‌اش قرار گیرد.
سپاهان و الاهلی سیزدهم فروردین ماه 1392 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و باید دید سرمربی سبزپوشان عربستان از برونو سزار زاناکی در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =