۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

با اینکه عصر روز طبیعت، بادی در بیشتر مناطق کشور وزید و البته باران پراکنده ای هم در برخی تفرجگاه ها بارید، اما هوا گرمتر می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است روند افزایش دمای ‌هوا در کل کشور ادامه دار است. درواقع تا روز پنج شنبه در هر روز دمای هوا بین یک تا 2 درجه افزایش می‌یابد اما این روند با ورود سامانه جدید بارشی به کشور متوقف می‌شود.

بر اساس نقشه‌های پیشیابی مانند امروز که در برخی مناطق دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده و رعد و برق وجود داشت، فردا هم این شرایط در برخی مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس رخ می دهد.

اما از روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور ابتدا در استانهای نوار غربی بتدریج در جنوب، ... دامنه‌های البرز، سواحل شمالی و از بعد از ظهر جمعه علاوه بر این نواحی در نیمه شرقی بارش باران، وزش باد، رعد و برق و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود. این سامانه در روز شنبه در اکثر مناطق کشور فعال است.

همچنین در روز یکشنبه مناطق مرکزی و نیمه شرقی و در روز دوشنبه نیمه شرقی تحت تاثیر این سامانه بوده و سپس سامانه فوق از کشور خارج می شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =