بصیری می​گوید: «انتهای برنامه​ای با حضور هنرمندان در خصوص کمک به زلزله زده​ها، آقای احمدی نژاد به من گفت مشکلاتت را بگو. من هم گفتم فقط می خواهم یکساعت حضوری با شما صحبت کنم که آنهم چند ماه است گذشته و خبری نشده، همین...»

به گزارش خبرآنلاین، محمود بصیری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدت زیادی است کار نمی کند، در گفتگویی مفصل ضمن بازخوانی شایعه ممنوع الکار شدنش به دستور رییس جمهور و به واقعیت پیوستن این شایعات، در مورد برخی مشکلات پیش آمده برایش و همچنین برخی مشکلات روز کشور اظهارات جالبی داشته. او گفته که به شخص رییس جمهور گفته یکساعت وقت می خواهد و رییس جمهور پذیرفته اما هنوز که هنوز است، خبری از ملاقات نشده است. گزیده ای از این گفتگو که با ویژه نامه نوروزی خط خطی انجام شده را در ادامه می خوانید:

- ببینید آدم توقع دارد وقتی خبرنگاری زنگ می زند و سوالی می کند، جواب دقیقی که می شنود را بازتاب بدهد نه که برود فردایش توی روزنامه بنویسد که محمود بصیری گفته رییس جمهور مرا 8 سال خانه نشین کرده است در صورتی که من اصلا این حرف ها را نزدم.

- چند وقت قبل هنرمندها به خاطر کمک به زلزله زده ها جمع شدند و آقای احمدی نژاد هم آمد. ولی من بازهم حرفی نزدم تا اینکه مجری که محمد سلوکی بود به آقای احمدی نژاد گفت که امروز محمود بصیری هم اینجاست و من بلند شدم و دستی تکان داد. محمد سلوکی پرسید آقای احمد نژاد حقیقت داره که شما به محمود بصیری یک خانه دو طبقه، ماهی دو میلیون حقوق و یک ماشین صفر هدیه دادید؟ من این حرفها را برای اولین بار بود می شنیدم. انتهای برنامه آقای احمدی نژاد به من گفت مشکلاتت را بگو. من هم گفتم فقط می خواهم یکساعت حضوری با شما صحبت کنم که آنهم چند ماه است گذشته و خبری نشده، همین...

- من نه حقه بازی بلدم نه کلک اندازی، زلزله بم هم که شد خودم شخصا رفتم برای کمک و به کسی هم حرفی نزدم و دنبال تبلیغات نبودم برای خودم. این خبرنگار ها که از خودشان حرف بی معنی می زنند چوب زیر دیگ می کنند. نمی شود بهشان گفت خبرنگار.

- من برای آن کسی که ممنوع الکارم کرده دعا می خونم چون اصلا دلم نمی خواست توی این کارهای افتضاحی که الان می بینم حضور داشته باشم.

- ببینید یک شایعه مسخره ای توسط تلویزیون های ماهواره ای زده شد، و الکی الکی جلوی کار من گرفته شد. من در این مدت با هیچ جایی مصاحبه نداشتم و هیچ حرفی از طرف من زده نشد اما نمی دانم کی شایعه کرد به خاطر شباهت من به فلانی من ممنوع الکارم. مشکلی هم که هست این است که نمی آیند رسما بگویند ممنوع الکارم اما از برخوردهایی که می شود خودت می فهمی. یهو می بینی آدم هایی که هر روز زنگ می زدند دیگر تماسی نمی گیرند که کار پیشنهاد بدهند.

- این قضیه شباهت را من ندیدیم اما شنیدم پرویز کاردان در یک برنامه ماهواره ای چنین شایعه ای راه انداخته اما جالب است که آن شایعه مسخره را در داخل به واقعیت رساندند. الان خدا را شکر می کنم که شبیه بن لادن نشدم وگرنه معلوم نبود چه بلایی سر من بیاد.

به گزارش خبرآنلاین، بصیری در بخش های دیگر این گفتگو به سوالات متنوع اقتصادی - سیاسی پاسخ داده و نکته های جالبی را عنوان کرده که برخی از پاسخ هایش را در ادامه می خوانید:

- من نه کسی را دارم برایم غذا بپزد، نه چیز دیگر. من فقط قیمت جگر مرغ را می دانم آن هم چون می برم برای همه گربه های اطراف غذا می ریزم. قیمت جگر مرغ، 500 گرم، 3هزار تومان است...3 سال پیش من همین را می خریدم 500 تومان!

- من این صحبت احمدی نژاد رو که می گفت تو خانه ش سبزی می کارد، دیدم. اتفاقا به نظرم این خیلی کار خوبی است فقط اگر آن هزار متر زمینی را که گفته بودند به هر خانواده می دهند، بدهند، خوب می شود. و باعث می شود یکی گوشه ای درخت بکارد، یکی سبزی بکارد و ...

- قیمت دلار در دهه 70 را نمی دانم، اما سر آرایشگاه زیبا سکه 5هزار تومان بود و الان فکر کنم یک و نیم میلیون تومان است.

- من سیگاری که می خریدم 250 تومان بود، الان یک مغازه می دهد 1200 تومان، یکی دیگر 1100 تومان و یک مغازه هم منصف تر است و می دهد 1000 تومان. در یک جا سه قیمت متفاوت. برای این احساس می کنم، آمار و ارقامی که در کشور اعلام می شود، درست نیست. گرچه اصلا احتیاجی به آمار و ارقام نیست، همین که بروی توی مغازه خودت متوجه می شوی گران هست یا ...

- به نظر من هرچی الان گرفتاری و گرانی هست یکی اش برای همین یارانه هاست. مادری را دیدم که گریه می کرد آمده بود، جارو بخرد، می گفت «جارویی که 500 تومان بوده، شده 3500 تومان، مرده شور این یارانه ها را ببرند.»

- به نظرم الان آلزایمر رفته جای دیگر. الان وقتی مردم قیمت مواد غذایی را می شنوند، آلزایمر که هیچ آلفازمتر می گیرند.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
    145 2
    ای ول قربون دهنت «آمار و ارقامی که در کشور اعلام می شود، درست نیست. گرچه اصلا احتیاجی به آمار و ارقام نیست .... »
  • دوست IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    90 3
    خدا سلامتی به این هنرمندمون بده تماشای دوباره شما در سریال آب پریا خانم برومند خاطرات قدیم را زنده کرد
  • علیرضا IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    55 5
    آخرین باری که ایشان را دیدم روز عاشورا در مشجد باقرالعلوم پل امامزاده معصوم بود. هنرمند مردمی و بی ادعا و خاکی
  • هادی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
    65 0
    خدا حفظش کنه دلمون براش تنگ شده
  • امیر IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    50 0
    خدایی نمیشه با این گرونی به آخره ماه رسوند.آقای مسئولین به داد مردم برسید دیر میشه ها.