سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال امیدوار است که تیمش با شکست دادن الهلال عربستان، تا حدود زیادی صعود خودش را از این گروه قطعی کند.

اکبرپور در گفت و گو با خبرآنلاین، ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا می توانید الهلال را مثل بازی رفت شکست بدهید می گوید: «هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.این درست که آنها را بردیم ولی الهلال را نباید دست کم گرفت چون آنها یک تیم حرفه ای هستند.ما با استفاده از قدرت خودمان آنها را شکست دادیم ولی داستان هر بازی فرق دارد. حالا شرایط روحی و فنی خوبی داریم و اگر این بازی را ببریم کمک زیادی خواهد کرد تا صعودمان را بیشتر قطعی کنیم.»
اکبرپور در ادامه حرف هایش می گوید: «هواداران فوتبال در ایران اصلا دوست ندارند ما به عرب ها ببازیم، خصوصا تیم های عربستانی و هر چقدر عرب ها را ببریم کم است. از هواداران استقلال هم می خواهم که روز سه شنبه ما را تنها نگذارند و ورزشگاه آزادی را برای الهلال تبدیل به جهنم کنند. ما به حمایت آنها نیاز داریم و امیدوارم برای دومین بار در یک هفته این تیم را شکست دهیم.»
از اکبرپور در مورد شایعه درگیری اش با حنیف عمران زاده در تمرین دیروز استقلال سوال می کنیم که برخی از روزنامه ها و سایت های خبری به آن اشاره کرده بودند. او در این خصوص می گوید: «این خبر دروغ است و به هیچ عنوان صحت ندارد. من نمی دانم بعضی ها تمرینات ما را چطور نگاه می کنند که چنین خبرهایی را بیرون می آورند. من با حنیف دوست هستم و همیشه با هم شوخی می کنیم.»
استقلال در لیگ برتر هم مدعی جدی قهرمانی است. او در این خصوص می گوید: «ما شانس اول هستیم ولی هنوز چیزی تمام نشده است. بازی با سپاهان هم بسیار تاثیرگذار است. با این حال سرنوشت دست خودمان است و اگر اتفاق خاصی نیفتد ما قهرمان لیگ می شویم.استقلال بازیکنان با تجربه ای دارد و قلعه نویی هم مربی ای نیست که قهرمانی را از دست بدهد.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =