سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید با ترکیبی کاملا تهاجمی به مصاف الاهلی خواهند رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با الاهلی عربستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در این دیدار گفت: «الاهلی تیمی سازمان یافته است و از بازیکنان باتکنیکی بهره می‌برد. برخلاف مسابقه گذشته مان استراحت بیشتری انجام دادیم و فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. ما هم همانند الاهلی توان پیروزی در خانه حریف را داریم و تمام تلاشمان را برای این کار به کار می گیریم.»
سرمربی سپاهان مورد این ‌که فاصله کمی بین دیدار با الاهلی و استقلال وجود دارد گفت: «استقلال همان تیمی است که قبل از دیدار رفت با الاهلی در یک نبرد دشوار آنها را حذف کردیم. دوباره باید با آنها روبه ‌رو شویم. شاید بازیکنانی که کمتر از سایرین به آنها بازی رسیده، در دیدار مقابل استقلال به میدان بروند.»
او در واکنش به پیش بینی سال گذشته اش مبنی بر صعود الاهلی به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا گفت: «دیدید که الاهلی تا مرحله نیمه‌نهایی بالا رفت. فکر می‌کنم در صورت کسب نتایج درخشان این تیم می‌تواند امسال هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.»
کرانچار در پایان با اشاره به اینکه شاگردانش در دیدار مقابل الاهلی برای پیرزوی به میدان خواهند رفت گفت: «پس از شکست مقابل الاهلی وضعیت مان در جدول بسیار پیچیده شده. مجبوریم در سه بازی پایانی به پیروزی برسیم. بنابراین فردا نمی‌خواهیم با ارائه یک بازی دفاعی به ضد حملات فکر کنیم.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =