سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید شاگردانش برای دیدار مقابل الشباب از آمادگی بالایی برخوردارند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الشباب عربستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «کاملا آماده هستیم و با تمام قدرت برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می‌رویم. از تجربه بالای حریف خود آگاه هستیم اما امیدوارم که در بازی فردا بهتر از دیدار رفت کار کنیم. به امید خدا با روحیه بالایی وارد میدان خواهیم شد.»
سرمربی تراکتور ادامه داد: «امیدوارم با حمایت تماشاگران بهترین نتیجه را بگیریم. هواداران ما تفاوت زیادی با هواداران الشباب دارند، چرا که در آنجا بیش از 3 هزار تماشاچی به ورزشگاه نیامده بود.»
اولیویرا در مورد میزان آمادگی بازیکنانش گفت: «یک هفته است که در حال تمرین هستیم و برای پیروزی در این دیدار هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد. دیگر بقیه موارد به شرایط بازی بستگی دارد. ما تا پایان راه می جنگیم تا به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.»
او در پایان درباره آخرین وضعیت محمد ابراهیمی بازیکن اخراج این تیم که به تازگی مورد بخشش قرار گرفته، گفت: «شما خبرنگاران بودید که با او مصاحبه کردید و این وضعیت برای او ایجاد شد. فوتبال قوانینی خاص خودش را دارد. اگر اینجا اروپا بود، شاید چنین شرایطی برای ابراهیمی پیش نمی آمد. با توجه به اینکه به تازگی در شهر مقدس بودیم، کمیته انضباطی تصمیم به بخشیدن او گرفت.»
***
میشل پرودم سرمربی الشباب عربستان هم در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: «تمام بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا دشوار است. به نظرم تراکتورسازی شباهت زیادی به تیم ما دارد، به همین خاطر کوچک ترین اشتباهی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد.»
او ادامه داد: «تراکتورسازی از امتیاز میزبانی تماشاگران پرشور خود بهره می برد که این مسئله کار ما را سخت خواهد کرد. تماشاگران این تیم باعث کسب نتایج درخشانش شده‌اند. مطمئنا تراکتورسازی با حمایت طرفدارانش قدرت بیشتری خواهد داشت. با این حال بازیکنان ما باید به فکر بازی خودشان باشند. هدف ما کسب سه امتیاز است.»
سرمربی الشباب درمورد پیروزی شاگردانش در دیدار رفت گفت: «آن پیروزی برای ما ارزش بسیاری داشت بود. اگر در بازی فردا هم برنده باشیم، صعودمان به دور بعد قطعی خواهد شد.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =