غلامرضا رضایی مهاجم سرعتی پرسپولیس یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ هر چند او در نیم فصل اول نمایش چندان خوبی نداشت ولی به یکباره اوج گرفت و خودش را به ترکیب اصلی پرسپولیس رساند. رضایی هم مثل اکثر بازیکنان پرسپولیس امیدوار است که این تیم ناکامی در بازی های لیگ برتر را جبران کرده و قهرمان جام حذفی شود.رضایی معتقد است که شانس پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیشتر از سپاهان است. حرف های مهاجم پرسپولیس را می خوانید.
فکر می کنی در فینال جام حذفی چه اتفاقاتی بیفتد؟
حداقل می دانیم که بازی با سپاهان نسبت به بازی با داماش راحت تر است چون ما روی زمین چمن طبیعی بازی می کنیم درضمن سپاهان فوتبال را تهاجمی بازی می کند و این به نفع ما است.
به نظر تو پرسپولیس می تواند مثل لیگ برتر در فینال جام حذفی هم سپاهان را ببرد؟
فینال جام حذفی با بازی های لیگ فرق دارد و داستان آن بازی متفاوت است. من معتقدم پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و انگیزه ما خیلی زیاد است. مطمئن باشید شانس برد ما از سپاهان بیشتر است و می خواهیم این جام را بگیریم.
شرایط خودت چطور است؟
خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و بعد از پشت سر گذاشتن آن مصدومیت مدتی است که بدون مشکل خاصی بازی می کنم.
دوست داری فینال در کدام شهر برگزار شود؟
من که دوست دارم در تهران و در ورزشگاه آزادی باشد ولی مثل این که قرار است بازی در یک زمین بی طرف برگزار شود. به نظر من مشهد و شیراز گزینه های خوبی هستند.
فکر می کنی در بازی های حساسی که تیم ملی در پیش دارد توسط کروش به تیم ملی دعوت شوی؟
نهایت تلاشم را انجام می دهم و حضور در تیم ملی یکی از مهمترین هدف های من است. من در بعضی از بازی ها دعوت شدم و در بعضی از اردوها نبودم، در اردوی آخر هم نبودم و این در حالی است که در بازی های پرسپولیس عملکرد خوبی داشتم. من برای رسیدن به تیم ملی خیلی انگیزه دارم و مطمئن باشید تلاش می کنم تا حقم را بگیرم.
دوست داری در فینال جام حذفی گل قهرمانی را بزنی؟
همه بازیکنان پرسپولیس چنین اتفاقی را دوست دارند خصوصا این که من مهاجم هستم. برای من موفقیت پرسپولیس مهم است ولی خیلی دوست دارم گل قهرمانی را بزنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
به نظر تو باشگاه پرسپولیس باید برای فصل آینده یحیی گل محمدی را حفظ کند؟
تیم ما الان شرایط خوبی دارد و پرسپولیس هر چه می کشد از نیم فصل اول است. به نظر من گل محمدی خوب نتیجه گرفته و این درست نیست که پرسپولیس مدام تغییر کادرفنی بدهد. همیشه یک برنامه ریزی طولانی مدت به نفع پرسپولیس است و من معتقدم گل محمدی فصل بعد می تواند در پرسپولیس موفق شود.
ولی شایعه شده که پرسپولیس با کرانچار مذاکره کرده است؟
این مسائل به باشگاه مربوط می شود و حرفی در موردش ندارم.
راستی برای فصل آینده چه تصمیمی داری، دوست داری در پرسپولیس بمانی؟
شما هم که فقط از فصل آینده سوال می کنید. من هنوز تصمیمی نگرفته ام ولی گزینه اولم برای فصل بعد پرسپولیس است. 3 سال است که در این تیم بازی می کنم و بالا و پایین این فوتبال را دیده ام. دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد در پرسپولیس بمانم و با این تیم قهرمان لیگ ایران شوم. امیدوارم سال آینده پرسپولیس تیم پرقدرتی داشته باشد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =